Lavinia Goste și Marius Zorilă organizează în Baia Mare evenimentul „Autentic Românesc”, pentru a încununa cei 30 de ani de activitate artistică - 11 ore în urmă
Rezultate remarcabile obținute de elevii Școlii Gimnaziale ”Nicolae Iorga” Baia Mare, la… ”Gheorghe Șincai” - 12 ore în urmă
„Balul coșercilor” va avea loc la Coaș în a doua zi de Paști - 13 ore în urmă
Intrăm în Săptămâna Patimilor; Care este semnificația fiecărei zile - 13 ore în urmă
Consultații gratuite pentru bacalaureat, oferite la matematică, în municipiul Baia Mare - 15 ore în urmă
Peste 30.500 de pachete cu țigări au fost găsite în urma a 16 percheziții domiciliare efectuate în Maramureș - 16 ore în urmă
Biserica Ortodoxă Ucraineană Sighetu Marmației a găzduit cea de-a VIII-a ediție a Concertului de pricesne închinate Patimilor Domnului - 17 ore în urmă
Sighetu Marmației, loc de baraj pentru promovare - 18 ore în urmă
Simbolistica ramurilor de salcie de la Florii - 18 ore în urmă
Zeci de cadre didactice au participat la atelierele organizate în cadrul proiectului interjudețean „Tezaurul strămoșilor noștri – oameni, locuri, tradiții și obiceiuri” - 19 ore în urmă
Criza sanitară are un efect devastator în educație: O treime dintre toți copiii lumii nu au acces la școala online
Metoda de învățare online nu este accesibilă pentru 463 de milioane dintre elevii din toată lumea pentru că lipsesc metodele sau echipamentele de conectare la distanță, arată un raport realizat de PwC și UNICEF, potrivit digi24.ro.
În condițiile în care școlile sunt închise din cauza pandemiei de COVID-19, foarte mulți copii nu au acces la învățământul online, se arată în raportul Stepping forward Connecting today’s youth to the digital future. Dintre aceștia, trei sferturi sunt din zone rurale sau din familii sărace.
Pe măsură ce criza sanitară a dus la mutarea multor activități în mediul online, inclusiv a celor educaționale și de formare profesională, lipsa accesului la tehnologie a redus semnificativ șansele la o viață mai bună pentru copiii și tinerii din mediile defavorizate, susțin reprezentanții PwC România.
Situația accentuează inegalitățile existente înainte de pandemie și impune colaborarea între guverne, instituții, comunități și companii, pentru a le da o șansă și acestor copii la alfabetizarea digitală și dezvoltarea abilităților.