Controale pentru combaterea ilegalităților în transportul de mărfuri cu risc fiscal ridicat - 5 minute în urmă
Ziua Națională a României și 145 de ani de relații diplomatice între România și Franța- dublă sărbătoare celebrată la Marsilia - 37 minute în urmă
Zeci de kilograme de articole pirotehnice confiscate de polițiști în Baia Mare - 2 ore în urmă
Copiii Ansamblului „Florile Chioarului” din Săcălășeni, vizitați de Moș Nicolae - 2 ore în urmă
„Întâlnire între prietenii naturii”: Educație ecologică prin joc și culoare la Școala Gimnazială „Alexandru Ioan Cuza“ din Baia Mare - 2 ore în urmă
Daruri de la Moș Nicolae pentru copiii din Tăuții Măgherăuș - 2 ore în urmă
Psiholog psihoterapeut Cecilia Ardusătan: Când vina organizează emoția - 3 ore în urmă
Start oficial pentru PROALL, un proiect transfrontalier România–Ucraina pentru intervenții la incendii - 3 ore în urmă
Este posibil astăzi Umanismul? (foileton 2) - 5 ore în urmă
Campania Națională de Colectă de Crăciun: Băimărenii sunt invitați să doneze alimente pentru cei aflați în nevoie - 5 ore în urmă
Criza sanitară are un efect devastator în educație: O treime dintre toți copiii lumii nu au acces la școala online
Metoda de învățare online nu este accesibilă pentru 463 de milioane dintre elevii din toată lumea pentru că lipsesc metodele sau echipamentele de conectare la distanță, arată un raport realizat de PwC și UNICEF, potrivit digi24.ro.
În condițiile în care școlile sunt închise din cauza pandemiei de COVID-19, foarte mulți copii nu au acces la învățământul online, se arată în raportul Stepping forward Connecting today’s youth to the digital future. Dintre aceștia, trei sferturi sunt din zone rurale sau din familii sărace.
Pe măsură ce criza sanitară a dus la mutarea multor activități în mediul online, inclusiv a celor educaționale și de formare profesională, lipsa accesului la tehnologie a redus semnificativ șansele la o viață mai bună pentru copiii și tinerii din mediile defavorizate, susțin reprezentanții PwC România.
Situația accentuează inegalitățile existente înainte de pandemie și impune colaborarea între guverne, instituții, comunități și companii, pentru a le da o șansă și acestor copii la alfabetizarea digitală și dezvoltarea abilităților.















