Tânăra Cristina Conț are nevoie în continuare de sprijinul semenilor; Care e starea sa - 10 ore în urmă
Clădire abandonată, găsită de Mihai Morar într-o zonă pitorească din Maramureș - 11 ore în urmă
7 mai 1986: Amintiri unice din Maramureș cu victoria Stelei București - 11 ore în urmă
PS Timotei Sătmăreanul a slujit în Parohia Ortodoxă Rozavlea în a treia zi de Paști - 11 ore în urmă
Cea de-a 30-a ediție a Festivalului Internațional de Artele Spectacolului ATELIER, se apropiei - 13 ore în urmă
Cum s-a sărbătorit Paștele în urmă cu 120 de ani, în Baia Mare - 14 ore în urmă
Hramul bisericii „Sfântul Apostol Toma” din Oarța de Sus - 14 ore în urmă
Bani pentru Centru Comunitar Integrat la Săliștea de Sus - 14 ore în urmă
Caravana „Prim Răspuns în Comunitate” a poposit și în Baia Mare - 15 ore în urmă
Rata șomajului în Maramureș, mai mică decât la nivel național - 15 ore în urmă
Pentru alegerile locale: Programul de eliberare a actelor de identitate va fi extins în Maramureș, în weekend. Între ce ore va fi deschis la Evidența Persoanelor
În vederea bunei desfăşurări a alegerilor autorităţilor administaţiei publice locale din 27 septembrie 2020, şi pentru a veni în sprijinul cetăţenilor, programul de eliberare a actelor de identitate pentru persoanele cu drept de vot, va fi extins, au anunțat reprezentanții Instituției Prefectului Maramureș.
Acesta va fi astfel:
Sâmbătă, 26 septembrie 2020 între orele 8.00 – 16.00;
Duminică, 27 septembrie 2020 între orele 7.00 – 21.00.
În zilele de 26 şi 27 septembrie 2020, serviciile publice comunitare locale de evidenţă a persoanelor vor soluţiona, cu prioritate, cererile pentru eliberarea actelor de identitate pentru motivele prevăzute la art. 19 alin. (1) lit. f), g) şi j) (pierdere, furt, distrugere, deteriorare şi anularea actului de identitate) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului 97/2005 privind evidenţa, domiciliul, reşedinţa şi actele de identitate ale cetăţenilor români, republicată, cu sau fără o programare prealabilă telefonică sau online.
Actele de identitate emise de autorităţile publice care au expirat, începând cu data de 01.03.2020, îşi menţin valabilitatea pe toată perioada stării de urgenţă/alertă precum şi pentru o perioadă de 90 de zile de la încetarea acesteia.
Informaţii suplimentare referitoare la documentele necesare, prevăzute de lege, pentru eliberarea actului de identitate pot fi vizualizate pe site-ul Direcţiei Judeţene de Evidenţă a Persoanelor Maramureş: www.evpmm.ro, a precizat directorul executiv, Mariana Macarie.
DirectMM.ro