100 de porții de mâncare caldă, oferite de Asociația „Filantropia Maramureșeană” - 4 ore în urmă
Obiceiul „stropitului” în a doua zi de Paște - 5 ore în urmă
Muzeul Zipserilor - 10 ore în urmă
Obiceiul din Maramureș mai puțin cunoscut, care are loc în ziua de Paști - 11 ore în urmă
Paște fericit, locuitorilor comunei Fărcașa! - 16 ore în urmă
Minunea aprinderii Luminii Sfinte de la Ierusalim - 16 ore în urmă
Care este legătura dintre Paște și iepuraș - 16 ore în urmă
Ce facem cu lumânarea de la slujba de Înviere - 16 ore în urmă
5 mai- Sfânta Mare Muceniță Irina - 17 ore în urmă
Vechi tradiții românești. Spălatul ritual pe față, în ziua de Paști - 17 ore în urmă
După ce s-a dezbrăcat în public de echipamentul Adidas, Simona Halep e la răscruce de branduri
După ce Simona Halep s-a dezbrăcat la vedere de echipamentul Adidas (în sensul că în public nu a mai purtat sigla producătorului, după ce a rupt înțelegerea cu acesta), două firme producătoare de echipament sportiv se luptă să-i devină sponsor numărului 1 în ierarhia feminină WTA. Este vorba – potrivit digisport.ro – de Lacoste și Nike. Brandul francez i-a mai asigurat Simonei echipamentul până în 2014 și vine după o investiție deloc profitabilă în Novak Djokovic. Lacoste a semnat un contract de sponsorizare în primăvara trecută cu tenismenul sârb, însă mai apoi acesta s-a accidentat și n-a mai jucat, așa încât e de așteptat ca brandul să încerce să atragă o jucătoare de top precum Halep, să-și mai scoată din paguba cu Djokovic. Pe de altă parte negocierile cu concernul Nike – relevă aceeași sursă – ar fi destul de avansate.
Poate că vom afla la Australian Open vom afla cine o va îmbrăca în continuare pe Simona.
Sursă foto: twitter.com/ShenzhenOpenWTA