Share
200.000 de dolari costă o secundă de publicitate la Super Bowl

200.000 de dolari costă o secundă de publicitate la Super Bowl

Costurile pentru fiecare spot publicitar de 30 secunde în timpul ediţiei 52 a Super Bowl, finala ligii de fotbal american (NFL), programată duminică, 4 februarie, la Minneapolis, vor creşte de la 5,05 milioane la 6 milioane de dolari, relatează EFE, citată de Agerpres. Ar veni 200.000 de dolari/secundă. În finală s-au calificat New England Patriots şi Philadelphia Eagles. Costurile de publicitate pentru Super Bowl au crescut, deşi în acest sezon audiența NFL a fost mai mică decât cea din anii anteriori.

Anul trecut, Super Bowl a fost urmărită de 111 milioane de telespectatori, a cincea audienţă din istoria televiziunii. Comparativ cu alt eveniment mediatic de mari proporţii, gala de decernare a premiilor Oscar de anul trecut a fost vizionată de 33 de  milioane de telespectatori.

În acest an, programul artistic din timpul pauzei de la Super Bowl va fi asigurat de solistul Justin Timberlake, care a dat asigurări că nu va mai provoca un incident ca în 2004, când i-a dezgolit un sân cântăreţei Janet Jackson.


Acum poți urmări știrile DirectMM și pe Google News.


Lasă un comentariu