DiscoverEU: Tinerii de 18 ani care vor să călătorească gratuit cu trenul în Europa se pot înscrie deja în program - 1 oră în urmă
La biserica din Buciumi va avea loc concertul pascal “La porțile cerului” - 1 oră în urmă
Certificatul de identitate sportiv se va putea obține și online - 2 ore în urmă
APIA primește cereri de plată pentru „Servicii de silvomediu, servicii climatice și conservarea pădurilor” - 2 ore în urmă
Alți doi ucraineni, căutați de echipele de salvatori. Primii doi sunt de negăsit - 2 ore în urmă
Concertul „Madrigal for Babies”, la Sighetu Marmației - 4 ore în urmă
CS Minaur câștigă la Cluj și are locul 3 asigurat în campionat - 5 ore în urmă
CS Marta, 25 de ani de activitate - 5 ore în urmă
Bursa Generală a Locurilor de Muncă va avea loc în Baia Mare în 17 mai - 5 ore în urmă
Trageri anunțate în poligonul de la Arieșul de Pădure - 5 ore în urmă
200.000 de dolari costă o secundă de publicitate la Super Bowl
Costurile pentru fiecare spot publicitar de 30 secunde în timpul ediţiei 52 a Super Bowl, finala ligii de fotbal american (NFL), programată duminică, 4 februarie, la Minneapolis, vor creşte de la 5,05 milioane la 6 milioane de dolari, relatează EFE, citată de Agerpres. Ar veni 200.000 de dolari/secundă. În finală s-au calificat New England Patriots şi Philadelphia Eagles. Costurile de publicitate pentru Super Bowl au crescut, deşi în acest sezon audiența NFL a fost mai mică decât cea din anii anteriori.
Anul trecut, Super Bowl a fost urmărită de 111 milioane de telespectatori, a cincea audienţă din istoria televiziunii. Comparativ cu alt eveniment mediatic de mari proporţii, gala de decernare a premiilor Oscar de anul trecut a fost vizionată de 33 de milioane de telespectatori.
În acest an, programul artistic din timpul pauzei de la Super Bowl va fi asigurat de solistul Justin Timberlake, care a dat asigurări că nu va mai provoca un incident ca în 2004, când i-a dezgolit un sân cântăreţei Janet Jackson.