Vă îndemnăm să citiți Acatistul Sfântului Ierarh Iosif Mărturisitorul din Maramureș, alcătuit de IPS Arhiepiscop Iustinian - 5 ore în urmă
Corul Madrigal a filmat un videoclip la Memorialul Victimelor Comunismului și al Rezistenței din Sighetul Marmației - 6 ore în urmă
Rapsodul popular Onișor Pop, donație de mare valoare pentru Muzeul ”Acasă” – Tăuții Măgherăuș - 7 ore în urmă
Când poți beneficia de servicii medicale fără card de sănătate - 7 ore în urmă
De ce automatele de colectare refuză unele ambalaje, deși sunt conforme - 7 ore în urmă
În Baia Mare va avea loc Târgul de Florii – meșteri și meșteșuguri tradiționale maramureșene - 7 ore în urmă
Un elev de la Seminarul Teologic Baia Mare, locul I și calificare la etapa națională la Concursul de referate și comunicări științifice a elevilor din învățământul liceal la disciplina istorie - 7 ore în urmă
„Priviri” din orașul Baia Mare (XII). Parcul Municipal „Regina Maria” în anii 1900-1940. - 7 ore în urmă
Proiectul „Împreună pentru Educație!” la Școala Gimnazială Specială din Baia Mare - 8 ore în urmă
Premieră la Teatrul Municipal: „Șantierul” se deschide duminică, 28 aprilie - 8 ore în urmă
Fostul campion de Formula1, Niki Lauda, a murit la vârsta de 70 de ani
Niki Lauda a luat primul titlu mondial în 1975, pe când era la Ferrari. Anul următor, în 1 august 1976, la Marele Premiu al Germaniei, pe circuitul de la Nürburgring, a avut un accident groaznic. În timpul celui de-al doilea tur de pistă, bolidul său s-a izbit de terasament, s-a răsturnat pe circuit şi a luat foc. Lauda şi-a pierdut casca și a rămas blocat în maşină. A suferit arsuri grave la nivelul capului și al feței și i-au fost afectate căile respiratorii. Dar la 42 de zile de la accident, Lauda revenea pe circuit, iar în 1977 cucerea iar Marele Circ. S-a retras în 1979, dar a revenit în Formula 1 în1982, pentru McLaren, fiind primul pilot din lume plătit cu peste un milion de dolari pe sezon. În 1984 cucerea al treilea titlu mondial. S-a retras definitiv din lumea curselor auto în 1985. (Re)devine pilot – dar de avion – și intră în afaceri în lumea curselor aeriene, înființând companii de zbor (Lauda Air, Fly Niki),
Din cauza medicamentelor prescrise după accident, pilotul a avut probleme cu rinichii. În 1997, fratele său i-a donat un rinichi. Ceva mai târziu i-a fost înlocuit şi cel de-al doilea, primit de la soţia sa, Birgit.
Din vara anului 2018, Lauda s-a confruntat cu probleme grave de sănătate și a făcut și un transplant pulmonar. La începutul acestui an i-a dat de furcă o gripă. În 22 februarie a împlinit 70 de ani, iar în 20 mai a plecat pe circuitul ceresc, plâns de cei cinci copii ai săi.