Vremea exactă în Maramureș, marți, 19 ianuarie - 9 ore în urmă
SLI MM consideră obligatorie reducerea numărului de elevi dintr-o clasă - 13 ore în urmă
Iarăși probleme: Platforma națională de programare pentru vaccinarea împotriva COVID-19 nu a funcționat dimineață - 13 ore în urmă
Oficial: Cât vei plăti factura la energia electrică dacă nu închei un contract pe piaţa liberă - 14 ore în urmă
Aducere aminte: 102 ani de la intrarea Armatei Române în Maramureș - 15 ore în urmă
La Muzeul Județean de Mineralogie va avea loc vernisajul expoziției temporare „JUBILIARA 45” - 15 ore în urmă
Meteo Maramureș: Vremea se va încălzi treptat și considerabil după episodul de ger din ultimele zile. Vezi estimările pe două săptămâni - 15 ore în urmă
Vaccinare în Maramureș: S-a început administrarea rapelului în rândul cadrelor medicale! Au fost imunizați și vârstnicii de la căminul din Baia-Sprie (FOTO) - 15 ore în urmă
Tăuții Măgherăuș: Bărbat reținut pentru comiterea mai multor infracțiuni - 15 ore în urmă
Incredibil: Impact între doi șoferi, ambii aflați sub influența alcoolului; unul nu avea nici permis de conducere - 15 ore în urmă
Fostul campion de Formula1, Niki Lauda, a murit la vârsta de 70 de ani
Niki Lauda a luat primul titlu mondial în 1975, pe când era la Ferrari. Anul următor, în 1 august 1976, la Marele Premiu al Germaniei, pe circuitul de la Nürburgring, a avut un accident groaznic. În timpul celui de-al doilea tur de pistă, bolidul său s-a izbit de terasament, s-a răsturnat pe circuit şi a luat foc. Lauda şi-a pierdut casca și a rămas blocat în maşină. A suferit arsuri grave la nivelul capului și al feței și i-au fost afectate căile respiratorii. Dar la 42 de zile de la accident, Lauda revenea pe circuit, iar în 1977 cucerea iar Marele Circ. S-a retras în 1979, dar a revenit în Formula 1 în1982, pentru McLaren, fiind primul pilot din lume plătit cu peste un milion de dolari pe sezon. În 1984 cucerea al treilea titlu mondial. S-a retras definitiv din lumea curselor auto în 1985. (Re)devine pilot – dar de avion – și intră în afaceri în lumea curselor aeriene, înființând companii de zbor (Lauda Air, Fly Niki),
Din cauza medicamentelor prescrise după accident, pilotul a avut probleme cu rinichii. În 1997, fratele său i-a donat un rinichi. Ceva mai târziu i-a fost înlocuit şi cel de-al doilea, primit de la soţia sa, Birgit.
Din vara anului 2018, Lauda s-a confruntat cu probleme grave de sănătate și a făcut și un transplant pulmonar. La începutul acestui an i-a dat de furcă o gripă. În 22 februarie a împlinit 70 de ani, iar în 20 mai a plecat pe circuitul ceresc, plâns de cei cinci copii ai săi.