Îndrăgitul eveniment „Crăciun în Maramureș” debutează cu Parada Colindătorilor - 41 minute în urmă
Corul bărbătesc din Finteușu Mare a adus un omagiu Eroilor Români îngropați în Cimitirul din Zvolen din Slovacia - 47 minute în urmă
Doliu în lumea artistică: S-a stins din viață Nicolae Cațavei, pictor dotat cu o mare forță expresivă - 1 oră în urmă
Polițistul anului, declarat incompatibil deoarece… cânta rock în timpul liber - 1 oră în urmă
Concert caritabil la Tăuții Măgherăuș - 2 ore în urmă
Modificări de program în Superligă, pentru sprijinirea naționalei la barajul pentru CM 2026 - 2 ore în urmă
Acțiuni ale polițiștilor pentru siguranța elevilor la Sighet - 3 ore în urmă
Investiții și proiecte de agrement în Tăuții Măgherăuș - 4 ore în urmă
Marea Britanie și Spania se luptă cu un val fără precedent de gripă mutantă - 4 ore în urmă
Este oficial – Taxele cresc masiv din 1 ianuarie 2026 - 5 ore în urmă
„Vă încurajăm să ne scrieți” – cei care trec pragul Spitalului Județean Baia Mare pot își spună părerea despre experiența avută
Spitalul Județean de Urgență „Dr. Constantin Opriș” din Baia Mare își deschide porțile către pacienți și aparținători nu doar pentru tratament, ci și pentru dialog.
Conducerea unității medicale lansează un apel public către toți cei care au trecut prin spital și au întâmpinat dificultăți sau au sugestii privind calitatea actului medical ori comportamentul personalului: să transmită opiniile lor, fie prin comentarii, fie în mesaje private. Inițiativa are ca scop creșterea transparenței și îmbunătățirea relației cu pacienții.
„Dragi pacienți, aparținători și vizitatori,
Dacă ați trecut pragul Spitalului Județean de Urgență „Dr. Constantin Opriș” Baia Mare și ați întâmpinat orice fel de dificultate fie în UPU, în Ambulatoriul de specialitate sau pe secțiile spitalului vă rugăm să ne spuneți.
Indiferent de experiența pe care ați avut-o cu un medic, asistent, infirmier sau alt membru al personalului vă încurajăm să ne scrieți într-un mesaj privat sau printr-un comentariu la această postare.
Vrem să vă ascultăm.
Vrem să fim mai buni.
Managerul spitalului susține cu toată deschiderea transparența și dialogul sincer. Problemele sesizate vor fi tratate cu seriozitate și implicare reală, pentru că sănătatea și demnitatea oamenilor care trec prin spital sunt pe primul loc.
Mulțumim că aveți încredere să ne vorbiți. Împreună putem schimba lucrurile în bine”, se transmite pe pagina spitalului.
















8 Comentarii în această postare
Stanciu
Milităria jos dle Pop si fiecare sa faca ceea ce scrie in fisa postului ….sa își faca datoria de la femeie de serviciu pina la medic nu bârfe aer de cine mis …oboseala si numai ceea ce nu trebuie sa faca parca sint milițieni spunea cineva cind era la comanda……
Bercean Sidonia- Melania
Aveti dreptate. Intr- un spital personalul medical și administrativ trebuie sa își deduce timpul pacienților.
Nadia
Mulțumesc din suflet domnilor doctori de la chirurgie toracica Urcan Marius și Petruț Giuliano pentru atenția deosebita și pentru profesionalismul de care au dat dovada în tratarea și operația pe care i-au facut-o soțului meu,de-asemenea doamnei doctor de la anestezie din păcate nu i știu numele, doamnei doctor Nedelea Ioana medic oncolog,toti sunt niște profesioniști desăvârșiți. Multumesc întreg personalului de la chirurgie toracica asistente,infirmiere,îngrijitori de curățenie,toți empatici, săritori în a ajuta pacientul și a răspunde întrebărilor apartinatorilor.Multumesc din suflet pentru tot!
Maia
Dezinfectarea la baie!!!!
Sunt 2 saloane la o baie ,
Am nimerit sa folosesc baia cu salonul de bărbați; nu trăgeau nici apa după ei și tot timpul era WC stropit și uns .
Acolo unde se nimeresc astfel de saloane, să se verifice WC mai des pentru a curăța.
În rest personalul de pe secția cardiologie …oameni cu caracter!
Doamna ajuta și sănătate la toată lumea, sa nu ajungă nimeni prin spitale! 🙏
Ionela
Personalul sectiei de pediatrie sunt pur si simplu fara empatie chiar aroganti ,asistentele nu vin sa controleze copii trebuie sa mergi sa le „deranjezi” daca ai nevoie de ceva nu vin nici macar sa verifice febra la un copil febril .Baia dezastru fara sapun ,fara hartie igienica ,daca stai internat o saptamana ramai nespalat nu poti face un dus ,intr-un spital dintr-o tara Europeana deci speram la mai bine ,conditi mai bune si mai multa omenie !
Gabriela
Personalul de la Smurd ,că acum s-a schimbat este sub toată critica,aroganți,obraznici chiar și portarul sau ce e de la Security este fff.obraznic.Pacat că Spitalul s-a transformat ..Fiica mea a ajuns acolo ,s-a comportat ff.ura5 asistentele de acolo.Rusine!Nu le obliga nimeni sa lucreze acolo dacă nu le place!Nu sunt empatice deloc!
Rodica
Ar trebui să faceți curățenie la cele de la centrala telefonica .Când suni și ceri să-ți de-a sa vb sau sa comunici ceva pur și simplu te tine cu tel deschis 10 minute și pe urmă ți-l închid în nas
Muresan Ana
Personalul de la Reumatologie pe sectie,”Jos pălăria”foarte atente,foarte profesioniste d-le doctor,asistentele dragute empatice cu pacientii, curatenie si tot ce trebuie.Eu personal le mulțumesc.