Academia de șah Maramureș, rezultate remarcabile la Campionatele Naționale - 7 ore în urmă
Olimpiada Națională de argumentare, etapa pe Maramureș: Lista rezultatelor obținute la cele trei categorii - 7 ore în urmă
Cătălin Mureșan de la CT Anghel Saligny, rezultat bun la competiția ”Young Car Mechanic” - 7 ore în urmă
Mesaj Ro Alert pentru ursul din Moisei - 7 ore în urmă
”Baia Mare are nevoie de parcări supraterane, cu boxe de depozitare, în locul garajelor care ocupă loc și sunt folosite ca debara” – Ionel Bogdan, președintele Consiliului Județean Maramureș/candidat la funcția de primar al municipiului Baia Mare - 8 ore în urmă
Sfântul Ierarh Iosif Mărturisitorul, Ocrotitorul Episcopiei Maramureșului și Sătmarului, va fi prăznuit la Catedrala din Baia Mare - 8 ore în urmă
„Împreună pentru Natalya”: Concert caritabil la Teatrul Municipal Baia Mare pentru o fetiță grav bolnavă - 8 ore în urmă
Noi cursuri în cadrul campaniei “Școala Mamei” la Spitalul Județean Baia Mare - 8 ore în urmă
„Caravana fără bariere”. Dialog cu copiii din sistemul de protecție, pe tema drogurilor - 9 ore în urmă
Politiștii locali vor fi obligați să participe la cursuri. Dacă nu le vor absolvi, vor fi buni de plată - 9 ore în urmă
Un client a lăsat un bacșiș uriaș într-un restaurant pentru a le mulțumi angajaților care lucrează în timpul pandemiei
Un american a lăsat un bacșiș de 1.000 de dolari într-un restaurant din New Jersey, dorind să mulțumească personalului că lucrează în timpul pandemiei, scrie CNN, notează digi24.ro.
„Clientul și familia sa au mâncat și au plecat fără să spună un cuvânt”, a declarat patronul restaurantului. „Când chelnerul care i-a servit a văzut suma lăsată ca bacșiș, a început să plângă. Și eu am început să plâng când am văzut biletul. A fost un gest extrem de emoționant pentru că a fost o perioadă cu adevărat dificilă pentru noi”.
„Vă mulțumesc foarte mult pentru că ați lucrat în această perioadă grea”, le-a scris clientul pe biletul lăsat alături de bani. „Suntem recunoscători pentru mâncarea delicioasă, pentru zâmbetele calde și atmosfera excelentă. Vrem să știți că vă apreciem foarte mult. Vara nu ar mai fi la fel fără o vizită la acest restaurant”.
Patronul localului a împărțit banii între cei șapte angajați ai săi, fără să-și oprească o parte din sumă pentru el.
„Lucrurile s-au înrăutățit. S-a ajuns la punctul în care mă pregăteam pentru posibilitatea de a nu mai putea redeschide. Acum nu facem nici măcar 50% din încasările din anii trecuți. Dar acest gest ne-a impresionat până la lacrimi. Ne-a făcut să ne simțim minunat pentru ceea ce facem. Acum știm că eforturile noastre sunt observate și apreciate de clienți”.
Foto: Arnold Teixeira