Numeroase grupuri de colindători din Maramureș și Sătmar, primiți la Catedrala Episcopală din Baia Mare - 10 minute în urmă
Două insule ecologice se dau în folosință la Sighet, în cadrul unei acțiuni pilot - 2 ore în urmă
Preșcolarii au colindat la sediul Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Maramureș - 3 ore în urmă
Locuri de muncă în Maramureș - 4 ore în urmă
Elevii Liceului Teologic Penticostal Baia Mare au participat la o activitate în memoria scriitoarei Jane Austen, la Biblioteca Județeană - 5 ore în urmă
Proiect de 2,2 milioane de lei pentru Bușag - 5 ore în urmă
Izvoare Resort dă startul sezonului de iarnă și inaugurează prima pârtie sintetică din Maramureș - 5 ore în urmă
LPS Baia Mare, rezultate remarcabile la Campionatul Național de Cadeți de la Miercurea Ciuc - 6 ore în urmă
„Păzitoarea semintzei”, un dialog între formă, memorie și început - 6 ore în urmă
Bucurie și colinde la Spitalul Județean Baia Mare - 6 ore în urmă
Experiențe off-road generate de lucrările la drumul Baia Mare – Târgu Lăpuș
Se lucrează intens la drumul Baia Mare – Târgu Lăpuș. La ieșirea din Baia Mare, pe o porțiune mică s-a turnat deja stratul de uzură pe o bandă de sens. Desigur, lucrările creează deranj în trafic, dar altfel nu se poate. E ca în spusa fostului președinte Emil Constantinescu: ”ca să ajungem la mai bine, trebuie să trecem prin mai rău”. Dar să ajungem, totuși cu mașinile întregi!
Există un aspect pe care executantul trebuie să-l ia în calcul: supraînălțarea drumului național a creat diferențe care ajung și la 30-40 cm față de drumurile comunale cu care se intersectează. Adică suficient cât să-ți faci praf mașina. Sperăm că e doar o situație temporară. În mod normal, executantul are obligația de a reface racordul la drumurile (și la accesul la gospodării) care ies în DN 18B. Iată o imagine din Groși (când începe coborârea spre fostul ”Regal”), unde denivelarea dintre drumul național și cel comunal este de 30 cm. Și să ia măsurile necesare înainte de a turna asfaltul.
Altfel vom intra în cercul vicios al explicațiilor: cei de la CNAIR vor spune că nu lucrează decât strict pe drum național; primăriile vor spune că nu au fonduri pentru a executa racordurile drumurilor comunale la cel național.


















2 Comentarii în această postare
eol
Priveste poza cu masuratoarea.peste stratul de un cm asfalt a lui ceausescu,astia,mari constructori,au pus nisip.aprox 30cm.peste care vor turna asfaltul.cat va fi durata de viata a drumului.?..max o luna…e lucrare de tocat finante….apropo.azi echipa lu peste prazit era format din un camion,un compactor ,un utilaj de turnat nisip si 7omuleti.asa ca in 100 de ani poate ca vor termina.
Durus
Asta o fi marea realizare a lui Zetea,daca un amarat de Parc Industrial nu a fost in stare,macar niste nisipuri miscatoare catre resedinta lui Mircea Man sa fie.E bine ca nu uzam pista de la Aeroport,acolo unde era vorba o sa vina roi turistii straini si o sa avem si zboruri Cargo (alta gluma).