„Pomul Raiului”, la Filiala Traian a Bibliotecii Județene - 5 ore în urmă
Moștenirea lui Ilie Lazăr a fost cinstită la Giulești cu personalități marcante ale culturii și istoriei - 7 ore în urmă
Restricții de circulație în Baia Mare pentru desfășurarea paradei colindătorilor din cadrul evenimentului „Crăciun în Maramureș” - 7 ore în urmă
CSM Sighet vine cu trei puncte de la Bihorul Beiuș - 8 ore în urmă
16 decembrie 1989 – Începutul Revoluției Române - 8 ore în urmă
Workshop-ul „Comunicarea- de la transmitere la relație. O aplicare în leadership” a avut loc la Facultatea de Litere a Centrului Universitar Nord Baia Mare - 9 ore în urmă
CS Minaur și-a aflat adversara din sferturile Cupei României - 10 ore în urmă
Sunteți invitați la lansarea volumului „Troițele din județul Maramureș- Un tezaur de artă populară uitat” - 10 ore în urmă
Noi cete de colindători au poposit la Catedrala Episcopală din Baia Mare - 10 ore în urmă
Cercetări într-un dosar de zoofilie în Maramureș - 10 ore în urmă
Pericol pe șosele. Jumătate dintre mașinile verificate prezintă neconformități
Rezultat șocant în urma controalelor făcute de Registrul Auto Român (RAR) anul trecut, în Maramureș. Peste jumătate dintre mașinile verificate prezentau neconformități tehnice. Astfel, din cele 1.777 de vehicule verificate, 53,29% aveau diferite neconformități, tehnice sau legate de acte, iar 219, adică 12,32% erau adevărate pericole pe șosea, prezentând pericol iminent de accident.
Potrivit RAR Maramureș, 11,31% dintre mașinile verificate în cursul anului trecut prezentau probleme legate de poluare, 2,03 aveau probleme de identificare, 3,49 aveau probleme legate de inspectia tehnică periodică (ITP). Aceștia aveau un certificat fals, sau unul expirat.
De asemenea, în controalele efectuate cu Poliția Rutieră s-au aplicat 677 amenzi contravenționale și au fost ridicate 603 certificate de înmatriculare.
Certificatul de înmatriculare se reține în astfelde cazuri și pentru a-l redobândi e nevoie de efectuarea unei inspecții tehnice la reprezentanța RAR.
De menționat este că reprezentanții RAR și Poliția opresc în trafic doar autovehiculele care sunt susceptibile de a avea defecțiuni. Astfel, nu se poate spune că aceste cifre sunt reprezentative pentru parcul auto din România.
















