Maramureșenii au dat culoare celei de-a III-a ediții a evenimentului „România 1000” - 4 ore în urmă
Victorie la 20 de goluri diferență a „tricolorelor” în al doilea meci din grupele principale ale Campionatului Mondial - 5 ore în urmă
Se împlinesc opt ani de la plecarea la Domnul a Regelui Mihai I - 6 ore în urmă
Moșul a ajuns, încărcat de daruri, și la Sighet - 6 ore în urmă
A treia înfrângere consecutivă pentru CS Minaur, care a coborât pe locul 3 - 7 ore în urmă
Bărbat prins cu alcool cât pentru trei petreceri, acum în arest - 8 ore în urmă
Povestea completă a unui eșec - 8 ore în urmă
Controale pentru combaterea ilegalităților în transportul de mărfuri cu risc fiscal ridicat - 9 ore în urmă
Ziua Națională a României și 145 de ani de relații diplomatice între România și Franța- dublă sărbătoare celebrată la Marsilia - 10 ore în urmă
Zeci de kilograme de articole pirotehnice confiscate de polițiști în Baia Mare - 11 ore în urmă
Activități educaționale personalizate la Esperando
În cadrul Centrului de Recuperare Esperando, copiii, tinerii și adulții cu afecțiuni fizice beneficiază, pe lângă terapii individuale, și de activități de educație personalizată în conformitate cu nevoile lor.
Toate activitățile sunt planificate/ organizate de către echipa multipluridisciplinară formată din: asistenți sociali, psihologi, lucrător social, astfel încât să existe continuitate între activitățile individuale și de grup.
Procesul de recuperare prin educație adaptată din cadrul departamentului urmărește dezvoltarea abilităților cognitive, de comunicare, motrice, sociale și a competențelor de autonomie personală etc. Aceste abilități sunt necesare pentru a spori autonomia persoanelor cu nevoi speciale în viaţa de zi cu zi. Activitățile sunt organizate individual sau în grupuri mixte și se pune accent pe capacitățile și potențialul fiecăruia.
Activităţile ludice, jocul de rol motivează copiii, tinerii și adulţii cu nevoi speciale pentru învăţare şi favorizează direct implicarea în activităţile propuse. Dar, în acelaşi timp, îi ajută să-şi dezvolte imaginaţia, creativitatea, abilităţile generale şi strategiile de raportare la realitatea înconjurătoare, informează asistentul social Elena Pușcaș.















