Lăcrămioara sau „Lacrimile Fecioarei Maria” - 22 minute în urmă
Tinerii Centrului „Esperando” pregătesc ornamente de Paște - 56 minute în urmă
Este Marțea Mare din Săptămâna Patimilor. Ce e bine să faci în această zi - 1 oră în urmă
Jazzul este celebrat anual, în ultima zi a lunii aprilie - 2 ore în urmă
Care este programul de vizitare al Muzeul Județean de Artă «Centrul Artistic Baia Mare» în perioada 1-7 mai - 2 ore în urmă
Autobuzul iepurașului circulă prin Sighetu Marmației - 3 ore în urmă
La Muzeul Satului din Baia Mare s-a organizat un atelier de „împistrit” ouă - 3 ore în urmă
Satul Breb, calificat în etapa internațională a competiției Best Tourism Villages 2024 - 4 ore în urmă
Elevii premiați la olimpiade sau la concursuri pot lua 10 la BAC fără să mai dea proba respectivă - 16 ore în urmă
ISJ, recomandări pentru profesori. Cum pot fi încurajați copiii implicați în cazuri de violență să vorbească cu adulții - 19 ore în urmă
Meșterul olar Daniel Leș a fost premiat pentru contribuția adusă promovării destinației turistice România
Miercuri, 10 aprilie, Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului (MEAT) a fost gazda evenimentului de lansare a celei de-a treia ediții a „Cartei Albe a Turismului din România”, cercetare științifică realizată de Consiliul Național al Întreprinderilor Mici și Mijlocii (CNIPMMR), care prezintă principalele caracteristici și oportunități ale sectorului și, totodată, evidențiază cele mai eficiente strategii de promovare a destinației, luând în considerare tendințele actuale și particularitățile piețelor țintă. Evenimentul a fost prezidat de ministrul Ștefan-Radu Oprea.
În semn de recunoștință pentru contribuția adusă promovării destinației turistice România, în cursul anului trecut, ministrul Ștefan-Radu Oprea a înmânat o serie de premii dedicate modelelor de bune practici. Printre acestea se numără Festivalul Internațional de Teatru de la Sibiu, Festivalul George Enescu, Flavours of Romania – Charlie Ottley, Asociația Caiac SMile, Electric Castle, Călător în Bascheți, Asociația Gastro Local, Târgul de Crăciun de la Craiova, ROVentura, Via Transilvanica, precum și fotograful Cătălin Urdoi și meșterul olar Daniel Leș. În același timp, a fost subliniată importanța promotorilor dedicați în scrierea poveștii de succes a turismului românesc.
„În ultima perioadă, ministerul a inițiat o serie de campanii importante pentru promovarea destinației noastre, așa cum a fost cea de la BBC sau, cea mai recentă, aflată încă în derulare, de la Milano și Roma. Facem tot posibilul, în continuare, să fim mai organizați și profesioniști, astfel încât viitoarele noastre acțiuni să fie tot mai țintite pe zona de percepție a turiștilor care își doresc să călătorească în țara noastră. Însă, în turism, parteneriatul public-privat este cheia”, a precizat ministrul Ștefan-Radu Oprea, potrivit economie.gov.ro.
Citește și