208 șefi de promoție din Maramureș au fost răsplătiți pentru rezultatele deosebite - 9 ore în urmă
Cum să îmbunătățești calitatea sunetului unui instrument muzical second hand? - 9 ore în urmă
Psiholog psihoterapeut Cecilia Ardusătan: „Cu cât devii mai conștient de ceea ce gândești, cu atât este mai ușor să te separi de gândurile tale” - 12 ore în urmă
Vor avea loc zilele spiritualității și culturii la Mănăstirea Rohia; Se împlinesc 60 de ani de la eliberarea din închisoare a marelui Nicolae Steinhardt - 13 ore în urmă
Impresiile artiștilor Taberei de creație de la Ardud, la vizitarea Muzeului Memorial Gheza Vida - 13 ore în urmă
Ne mai despart câteva ore de la deschiderea Jocurilor Olimpice de la Paris - 16 ore în urmă
PS Iustin: „Îi purtăm în suflet pe bătrânii noștri care sunt memoria vie a familiei, a comunității, a neamului. Ei sunt o istorie, o carte deschisă” - 16 ore în urmă
Copiii din Vișeu de Sus au pornit într-o aventură tradițională - 17 ore în urmă
Ateliere pentru elevi și profesori la Școala de vară „Merito” - 17 ore în urmă
Mai multe servicii prestate gratuit de Agenția Națională de Cadastru și Publicitate Imobiliară - 18 ore în urmă
După Volkswagen și Mercedes are probleme cu trucarea emisiilor de noxe
Publicaţia germană Bild am Sonntag a scris că există documente ale autorităţilor din SUA ce arată că au găsit instalate mai multe software-uri, care au ajutat maşinile cu motor Diesel produse de Daimler să întrunească normele de poluare. Acest software, care se află sub investigaţie, ar permite sistemului de curăţare al noxelor să „îşi dea seama” când maşina e testată, pornind de la modul în care accelerează maşina sau de la viteza acesteia. Potrivit celor de la Bild, care citează documente confidențiale, investigația din SUA ar fi descoperit că emisiile la unele mașini diesel de la Mercedes ar fi de 10 ori peste limita legală
Bild am Sonntag a citat și e-mailuri ale inginerilor Daimler care întrebau dacă aceste funcţii ale software-ului sunt legale. ”Documentele prezentate de Bild au fost publicate pentru a lovi compania Daimler şi pe cei 290.000 de angajaţi ai acesteia” – a spus purtătorul de cuvânt al firmei germane. Producătorul Mercedes – care se confruntă în acest moment cu investigaţii din partea autorităţilor din Germania şi SUA, datorită emisiilor de noxe ale motoarelor diesel – a admis că investigaţiile ar putea duce la sancţiuni semnificative şi retragerea unor produselor de pe piaţă (cele mai mari probleme fiind la Mercedes Vito).