O seară în care dansul și grația s-au împletit într-o poveste de Crăciun la LPS - 1 oră în urmă
Iași, 14 decembrie 1989: primul pas spre Revoluția Română - 3 ore în urmă
CS Minaur întâlnește echipa de pe locul 2 din Liga Zimbrilor în ultimul meci oficial din acest an - 3 ore în urmă
O carte nouă și doi maramureșeni de excepție: Valer Blidar și Nicolae Bud, modele ale viziunii și profesionalismului românesc - 4 ore în urmă
Atmosferă de sărbătoare în Nistru - 5 ore în urmă
MAE: Atenționare de călătorie în Belgia. Posibile perturbări în transporturi - 6 ore în urmă
Bărbat căutat pentru distrugere, prins de jandarmi în albia Săsarului - 6 ore în urmă
Preasfințitul Părinte Timotei Sătmăreanul a slujit la Mănăstirea „Sfinții Apostoli Petru și Pavel” Bixad - 8 ore în urmă
Pregătiri pentru Cupa Minerul – luni se trag la sorți grupele - 9 ore în urmă
Concertul de colinde „Colindăm Pruncului Preasfânt” a avut loc la biserica Parohiei Ortodoxe „Nașterea Maicii Domnului” din Satu Mare - 9 ore în urmă
MAE: Atenționare de călătorie în Italia – posibile întârzieri sau anulări ale unor curse aeriene
Ministerul Afacerilor Externe (MAE) informează cetățenii români care se află, tranzitează sau intenționează să călătorească în Italia că în 14 noiembrie va fi organizată o grevă în sectorul transportului public local la Roma și al celui aerian la nivel național, cu durata de 24 de ore.
Ca urmare, sunt posibile perturbări ale circulației mijloacelor de transport, precum și întârzieri sau anulări ale curselor aeriene.
„MAE le recomandă cetățenilor români să verifice periodic paginile de internet ale companiilor de transport pentru obținerea informațiilor actualizate cu privire la programul mijloacelor de transport și al celui de zbor”, se arată într-un comunicat al ministerului.
Cetățenii români pot solicita asistență consulară la numerele de telefon ale Consulatului General al României la Roma: +39 06 835 233 44; +39 06 835 233 52; +39 06 835 233 58; +39 06 835 233 56; +39 06 835 233 69; +39 06 835 233 71; +39 06 835 233 74, apelurile fiind redirecționate către Centrul de Contact și Suport al Cetățenilor Români din Străinătate și preluate de către operatorii call center în regim de permanență.
















