OMD Maramureș, singura organizație de management al destinației din România certificată de Asociația Națională a Agențiilor de Turism - 2 ore în urmă
Ansamblul Folcloric „Cercănelul” din Borșa pleacă în cea de-a II-a ediție a turneului internațional „Dor de-acasă” - 2 ore în urmă
Peste 1.000 de crescători de bovine din Maramureș vor beneficia de ajutorul financiar de la stat pentru susținerea activității - 2 ore în urmă
Vocea României: Andrei Petruș și opinia artistică a juraților de la deja celebrul spectacol TV; Va fi prezent în emisiune în ediția de vinerea asta - 4 ore în urmă
Cronologia turistică a transformărilor din orașul Borșa: Un secol pentru a deveni stațiune internațională; Care sunt, acum, perspectivele de viitor - 4 ore în urmă
Al patrulea drum de piatră din Maramureș, asfaltat pentru prima dată anul acesta - 5 ore în urmă
Eveniment: Anuala de Arhitectură Nord-Vest se lansează cu tema „Viitorul Sustenabil” - 9 ore în urmă
„Happy Room” la Colegiul de Arte din Baia Mare - 9 ore în urmă
În Maramureș: Aproximativ 1.550 de cazuri de violență domestică în primele opt luni ale acestui an - 9 ore în urmă
Alex Suciu, CSM Baia Mare, noul campion la categoria U13 Ne-Waza, la campionatul României - 10 ore în urmă
Poșta lansează un serviciu grație căruia nu mai e nevoie de completat formulare cu pixul la ghișeu
Compania Poșta Română anunță lansarea noului serviciu online MyAWB, care permite clienților să renunțe total la formularele completate de mână în schimbul unei soluții rapide, pe internet. Potrivit unui comunicat de presă al companiei, transmis către Agerpres, serviciul este disponibil pe site-ul Poștei Române, iar utilizatorii vor trebui să urmeze o serie de etape pentru a beneficia de MyAWB. Vor trebui să-și creeze un cont, să aleagă serviciul de trimitere, apoi aplicația comunică prețul și generează AWB-ul cu cod de bare, după care clienții merg la oficiile poștale cu coletul sau scrisoarea și AWB-ul generat de aplicație. AWB reprezintă prescurtarea de la Airway Bill – tradus prin scrisoare/document de însoțire a oricărei expedieri – și are are un cod unic de identificare ce permite urmărirea expedierii.
„Scanarea codului de bare durează doar câteva secunde și introduce automat în sistem toate datele necesare. Anterior acestui serviciu, clienții erau obligați să completeze cu pixul, pe hârtie, datele de expediție, iar oficianții Poștei Române să transcrie în sistem, manual, aceleași date”, se arată în comunicatul Poștei Române.