101 minuni de la Capătul lumii – Băiuț – Maramureș – România - 8 minute în urmă
Ofertă : 100 de zile închis într-un laborator spațial și 23.000 de euro pentru tine - 5 ore în urmă
Scandal în familie la Sighet, cu egalitate în restricții - 6 ore în urmă
Paul Ananie a trecut mai departe în semifinala Vocea României - 7 ore în urmă
Viceprimarul Kristofer Levente Orosz, hirotonit diacon la Sighetu Marmației - 7 ore în urmă
Ajutor de urgență din România pentru energia electrică a Moldovei - 7 ore în urmă
„Iisus, bine ai venit!”: Diana Topan a lansat videoclipul unei colinde deosebite - 7 ore în urmă
Pr. Adrian Dobreanu: Credința și statornicia aduc vindecare – meditație la Duminica a 27-a după Rusalii - 8 ore în urmă
Târgu Lăpuș găzduiește ediția a VIII-a a competiției „December Run” - 8 ore în urmă
SUA redefinește relația cu Europa - 8 ore în urmă
Proiectul „Împreună pentru Educație!” la Școala Gimnazială Specială din Baia Mare
Astăzi, 24 aprilie 2024, la Școala Gimnazială Specială Baia Mare s-au desfășurat ateliere artterapie, având ca tematică Sărbătorile Pascale. Activitățile desfășurate fac parte din proiectul educațional județean „Împreună pentru Educație” derulat în parteneriat cu Casa Corpului Didactic a Județului Maramureș.
Cei 24 de elevi participanți, îndrumați de către profesorii lor și profesorii metodiști ai CCD Maramureș, Doina Konta, Amalia Ardelean, Dina Burzo au confecționat felicitări, iar rezultatul muncii lor a fost valorificat în cadrul expoziției din incinta școlii.

Proiectul „Împreună pentru Educație”, coordonat de către profesor Juleștean-Hosu Tincuța și prof. Simion Florin Mihai, promovează educația incluzivă în mediul școlar prin implicarea partenerilor educaționali, dar reprezintă și un îndemn la colaborare, la motivația puternică de a te pune în slujba copiilor cu nevoi speciale, de a le aduce un zâmbet pe chip și a le insufla încredere.
Asigurarea accesului la educație pentru toți copiii, în conformitate cu Declarația Drepturilor Copilului și cu principiul „egalizării șanselor” tuturor categoriilor de beneficiari ai serviciilor educaționale din sistemul public și din sistemele de educație existente într-o comunitate, reprezintă o prioritate a politicilor educaționale promovate în plan național și internațional. Fiecare copil este unic, iar fiecare interacțiune îl îmbogățește, îi oferă informații pentru interacțiunile viitoare și îi dezvoltă competențe de relaționare.















