19 decembrie 2013 – La Baia Mare fost inaugurat Atelierul Memorial Gheza Vida - 7 ore în urmă
Două intervenții ale salvamontiștilor maramureșeni în ultimele 24 de ore - 10 ore în urmă
Moș Crăciun, pompierii și dilema de la ISU - 11 ore în urmă
România achită o datorie veche de peste 30 de ani către Statele Unite - 11 ore în urmă
Daruri de la jandarmi pentru copiii unei case de tip familial din Baia Mare - 12 ore în urmă
Jandarmii în vizită la Școala Gimnazială „Vasile Alecsandri” din Baia Mare - 12 ore în urmă
Revoluția Română, 18 decembrie 1989, Timișoara: Ziua tinerilor secerați de gloanțe pe treptele Catedralei - 13 ore în urmă
CS Minaur joacă în deplasare ultimul meci din acest an - 14 ore în urmă
Dansatorii maramureșeni Luca Mădăras Aluaș – Hannah Gomboș, pe prima treaptă a podiumului la Campionatul Național de Clase al României şi la Cupa Mystic - 14 ore în urmă
„Colindăm în Țara Codrului”: Spectacol de colinde la Asuaju de Sus - 14 ore în urmă
Proiectul „Împreună pentru Educație!” la Școala Gimnazială Specială din Baia Mare
Astăzi, 24 aprilie 2024, la Școala Gimnazială Specială Baia Mare s-au desfășurat ateliere artterapie, având ca tematică Sărbătorile Pascale. Activitățile desfășurate fac parte din proiectul educațional județean „Împreună pentru Educație” derulat în parteneriat cu Casa Corpului Didactic a Județului Maramureș.
Cei 24 de elevi participanți, îndrumați de către profesorii lor și profesorii metodiști ai CCD Maramureș, Doina Konta, Amalia Ardelean, Dina Burzo au confecționat felicitări, iar rezultatul muncii lor a fost valorificat în cadrul expoziției din incinta școlii.

Proiectul „Împreună pentru Educație”, coordonat de către profesor Juleștean-Hosu Tincuța și prof. Simion Florin Mihai, promovează educația incluzivă în mediul școlar prin implicarea partenerilor educaționali, dar reprezintă și un îndemn la colaborare, la motivația puternică de a te pune în slujba copiilor cu nevoi speciale, de a le aduce un zâmbet pe chip și a le insufla încredere.
Asigurarea accesului la educație pentru toți copiii, în conformitate cu Declarația Drepturilor Copilului și cu principiul „egalizării șanselor” tuturor categoriilor de beneficiari ai serviciilor educaționale din sistemul public și din sistemele de educație existente într-o comunitate, reprezintă o prioritate a politicilor educaționale promovate în plan național și internațional. Fiecare copil este unic, iar fiecare interacțiune îl îmbogățește, îi oferă informații pentru interacțiunile viitoare și îi dezvoltă competențe de relaționare.
















