100 de porții de mâncare caldă, oferite de Asociația „Filantropia Maramureșeană” - 5 ore în urmă
Obiceiul „stropitului” în a doua zi de Paște - 5 ore în urmă
Muzeul Zipserilor - 10 ore în urmă
Obiceiul din Maramureș mai puțin cunoscut, care are loc în ziua de Paști - 11 ore în urmă
Paște fericit, locuitorilor comunei Fărcașa! - 16 ore în urmă
Minunea aprinderii Luminii Sfinte de la Ierusalim - 16 ore în urmă
Care este legătura dintre Paște și iepuraș - 16 ore în urmă
Ce facem cu lumânarea de la slujba de Înviere - 17 ore în urmă
5 mai- Sfânta Mare Muceniță Irina - 17 ore în urmă
Vechi tradiții românești. Spălatul ritual pe față, în ziua de Paști - 17 ore în urmă
Proiectul „Împreună pentru Educație!” la Școala Gimnazială Specială din Baia Mare
Astăzi, 24 aprilie 2024, la Școala Gimnazială Specială Baia Mare s-au desfășurat ateliere artterapie, având ca tematică Sărbătorile Pascale. Activitățile desfășurate fac parte din proiectul educațional județean „Împreună pentru Educație” derulat în parteneriat cu Casa Corpului Didactic a Județului Maramureș.
Cei 24 de elevi participanți, îndrumați de către profesorii lor și profesorii metodiști ai CCD Maramureș, Doina Konta, Amalia Ardelean, Dina Burzo au confecționat felicitări, iar rezultatul muncii lor a fost valorificat în cadrul expoziției din incinta școlii.
Proiectul „Împreună pentru Educație”, coordonat de către profesor Juleștean-Hosu Tincuța și prof. Simion Florin Mihai, promovează educația incluzivă în mediul școlar prin implicarea partenerilor educaționali, dar reprezintă și un îndemn la colaborare, la motivația puternică de a te pune în slujba copiilor cu nevoi speciale, de a le aduce un zâmbet pe chip și a le insufla încredere.
Asigurarea accesului la educație pentru toți copiii, în conformitate cu Declarația Drepturilor Copilului și cu principiul „egalizării șanselor” tuturor categoriilor de beneficiari ai serviciilor educaționale din sistemul public și din sistemele de educație existente într-o comunitate, reprezintă o prioritate a politicilor educaționale promovate în plan național și internațional. Fiecare copil este unic, iar fiecare interacțiune îl îmbogățește, îi oferă informații pentru interacțiunile viitoare și îi dezvoltă competențe de relaționare.