Polițistul anului, declarat incompatibil deoarece… cânta rock în timpul liber - 19 minute în urmă
Concert caritabil la Tăuții Măgherăuș - 43 minute în urmă
Modificări de program în Superligă, pentru sprijinirea naționalei la barajul pentru CM 2026 - 1 oră în urmă
Acțiuni ale polițiștilor pentru siguranța elevilor la Sighet - 2 ore în urmă
Investiții și proiecte de agrement în Tăuții Măgherăuș - 2 ore în urmă
Marea Britanie și Spania se luptă cu un val fără precedent de gripă mutantă - 3 ore în urmă
Este oficial – Taxele cresc masiv din 1 ianuarie 2026 - 3 ore în urmă
Acțiune de colectare a deșeurilor textile în Baia Mare - 4 ore în urmă
Locuri de muncă în Maramureș - 5 ore în urmă
Feeria de Crăciun la LPS Baia Mare – gimnastică ritmică și emoții de sărbători - 5 ore în urmă
Elevi și profesori din Cavnic au participat la tabăra „Media Innovators”
În perioada 25 – 28 iulie, șapte eleve ale Colegiului Economic ”Pintea Viteazul” Cavnic au participat la tabăra „Media Innovators” desfășurată în Lepșa, județul Vrancea.
Elevele Cristea Yasmin, Crișan Andreea, Duban Nicoleta, Duban Roxana, Făt Maria, Lingurar Antonia, Vinț Anna au fost coordonarea de prof. dr. Crinela Borcut și prof. Beatrix Petric, respectiv prof. dr. Melania Dobrican.
„În prima zi, au desfășurat diverse activități de cunoaștere cu elevi și profesori din alte părți ale țării, activități dinamice în natură, toate oferindu-le energie pozitivă și bună dispoziție.
În cea de a doua zi, au participat la sesiunile de Media Literacy facilitate de jurnalistul Florin Râşteiu și au purtat discuții detaliate despre realizarea de podcast-uri și video-uri, despre diferența dintre informații false și informații adevărate.
A treia zi, au lucrat intens la scriptul pentru podcast-uri, dar și la înregistrarea audio și video propriu-zisă.
Atât elevele, cât și profesoarele care le-au însoțit, după patru zile de muncă și entuziasm, s-au întors cu noi cunoștințe, dar și cu o experiență frumoasă, unică!
Obiectivul proiectului „Media Innovators” este cel de a aduce educația media mai aproape de profesori și de tineri prin construirea unui curriculum interactiv cu tineri și pentru tineri, prin dezvoltarea unor competențe-cheie precum cele personale, sociale, gândire critică și analitică, dar și capacitate de a evalua informațiile și de a lucra cu acestea” – anunță reprezentanții liceului.















