Maramureșenii au dat culoare celei de-a III-a ediții a evenimentului „România 1000” - 7 minute în urmă
Victorie la 20 de goluri diferență a „tricolorelor” în al doilea meci din grupele principale ale Campionatului Mondial - 37 minute în urmă
Se împlinesc opt ani de la plecarea la Domnul a Regelui Mihai I - 2 ore în urmă
Moșul a ajuns, încărcat de daruri, și la Sighet - 2 ore în urmă
A treia înfrângere consecutivă pentru CS Minaur, care a coborât pe locul 3 - 3 ore în urmă
Bărbat prins cu alcool cât pentru trei petreceri, acum în arest - 4 ore în urmă
Povestea completă a unui eșec - 4 ore în urmă
Controale pentru combaterea ilegalităților în transportul de mărfuri cu risc fiscal ridicat - 5 ore în urmă
Ziua Națională a României și 145 de ani de relații diplomatice între România și Franța- dublă sărbătoare celebrată la Marsilia - 6 ore în urmă
Zeci de kilograme de articole pirotehnice confiscate de polițiști în Baia Mare - 7 ore în urmă
Informare Oficială Sighetu Marmației: Acordarea produselor alimentare prin programul operațional care este destinat ajutorării persoanelor defavorizate (POAD)!
Informare Oficială Sighetu Marmației: Acordarea produselor alimentare prin programul operațional care este destinat ajutorării persoanelor defavorizate (POAD)!
Anunț important făcut de autoritățile din municipiul Sighetu Marmației cu privire la Programul Operațional Ajutorarea Persoanelor Defavorizate (POAD) realizat pentru persoanele aflate în nevoie.
În perioada 18.04.2022 – 18.05.2022 la sediul Direcției de Asistență Socială Sighetu Marmației, str. Dragoș Vodă nr. 35, se depun cererile pentru acordarea produselor alimentare din cadrul programului POAD, conform OUG nr. 84/ 2020, pentru persoanele încadrate în grad de handicap accentuat și grav, adulți, copii, victime ale calamităților sau aflate temporar în situații critice de viață, precum și persoanele care locuiesc în așezări informale.
Documentele necesare sunt:
1.Cerere de acordare (de la sediul DAS SIGHET ) însoțită de declarația pe propria răspundere privind veniturile și bunurile deținute
2. Copie după actul de identitate(buletin, carte de identitate în termen de valabilitate, carte de identitate provizorie, permis de ședere temporară) pentru membrii familiei care au împlinit vârsta de 14 ani ( domiciliul sau reședința trebuie să corespundă cu locul de consum)
3.Copie Certificat de încadrare în grad de handicap, cupon indemnizație de handicap, din luna anterioară depunerii cererii. ( doar persoanele încadrate în gradul de handicap GRAV sau ACCENTUAT)
4. Certificat de venituri eliberat de Administrația Finanțelor din care să rezulte dacă realizează venituri din activități pe cont propriu ( pentru persoanele care nu realizează venit)
Distribuirea pachetelor cu produse se va realiza în limita stocului disponibil, până la epuizarea acestuia. Program de preluare: Luni – Vineri: 08:00 – 12:00, mai arată autoritățile locale.
C.Ț.















