Știința Explorări joacă două meciuri în trei zile cu CSM București pe teren propriu - 18 minute în urmă
Peste 50 de clădiri și terenuri degradate din Baia Mare intră pe lista cu impozitare specială - 19 minute în urmă
Noul showroom Toyota Baia Mare și-a deschis porțile - 50 minute în urmă
„Cupa Crăciunului” va aduce magia sărbătorilor pentru șahiștii băimăreni - 2 ore în urmă
Autobuzul lui Moș Crăciun se pregătește să pornească la drum în Baia Mare - 2 ore în urmă
„Feeria de Crăciun: O poveste prin dans și gimnastică ritmică”, la LPS Baia Mare - 2 ore în urmă
Rugăciune și colind la Catedrala „Sfântul Ierarh Iosif Mărturisitorul” din Sighetu Marmației - 2 ore în urmă
Trei zile de sărbătoare: Târgul de Crăciun ,,Poveste de iarnă” de la Târgu Lăpuș debutează astăzi - 3 ore în urmă
„Piața muncii 2025. Strategii, tendințe, perspective”: eveniment dedicat studenților la ZborHub Baia Mare - 3 ore în urmă
5 decembrie – Sorin Grindeanu, președintele PSD - 3 ore în urmă
Georgiana Mariana Pop, noul purtător de cuvânt al Serviciului de Probațiune Maramureș
Începând cu data de 20 iunie 2024, Serviciul de Probațiune Maramureș are un nou purtător de cuvânt, Georgiana Mariana Pop. Ea va avea atribuții de relații publice și consilier de probațiune. Georgiana Mariana Pop s-a alăturat echipei în anul 2021, dovedind ulterior o constantă implicare în activitățile specifice serviciului de probațiune. Absolventă a studiilor de Master cu specializarea „Asistență Socială în Spațiul Justiției Probațiune și Mediere“, promoția 2022, în cadrul Facultății de Sociologie și Asistență Socială a Universității Babeș-Bolyai Cluj-Napoca, aceasta a manifestat interes pentru activitatea de probațiune, încă anterior finalizării studiilor universitare, în cadrul Facultății de Litere – specializarea Asistență Socială a UTCN – CUNBM, prin implicarea activă, ca voluntar, în activitatea Serviciului de Probațiune Maramureș.
Printre obiectivele prioritare ale noului purtător de cuvânt se numără:
– îmbunătățirea imaginii Serviciului de Probațiune Maramureș, prin campanii de informare și conștientizare publică;
– dezvoltarea și implementarea strategiei de comunicare, pentru a asigura o prezență constantă și relevantă în mass-media;
– organizarea de evenimente și conferințe de presă, pentru a menține publicul informat cu privire la activitățile și inițiativele serviciului;
– asigurarea unei prezențe active pe platformele de social media și în mass-media locală și națională, pentru a crește vizibilitatea și a promova inițiativele serviciului.
Foto: 2mnews
Lăcrimioara ZOTA















