19 decembrie 2013 – La Baia Mare fost inaugurat Atelierul Memorial Gheza Vida - 26 minute în urmă
Două intervenții ale salvamontiștilor maramureșeni în ultimele 24 de ore - 3 ore în urmă
Moș Crăciun, pompierii și dilema de la ISU - 4 ore în urmă
România achită o datorie veche de peste 30 de ani către Statele Unite - 5 ore în urmă
Daruri de la jandarmi pentru copiii unei case de tip familial din Baia Mare - 5 ore în urmă
Jandarmii în vizită la Școala Gimnazială „Vasile Alecsandri” din Baia Mare - 6 ore în urmă
Revoluția Română, 18 decembrie 1989, Timișoara: Ziua tinerilor secerați de gloanțe pe treptele Catedralei - 7 ore în urmă
CS Minaur joacă în deplasare ultimul meci din acest an - 7 ore în urmă
Dansatorii maramureșeni Luca Mădăras Aluaș – Hannah Gomboș, pe prima treaptă a podiumului la Campionatul Național de Clase al României şi la Cupa Mystic - 7 ore în urmă
„Colindăm în Țara Codrului”: Spectacol de colinde la Asuaju de Sus - 8 ore în urmă
Georgiana Mariana Pop, noul purtător de cuvânt al Serviciului de Probațiune Maramureș
Începând cu data de 20 iunie 2024, Serviciul de Probațiune Maramureș are un nou purtător de cuvânt, Georgiana Mariana Pop. Ea va avea atribuții de relații publice și consilier de probațiune. Georgiana Mariana Pop s-a alăturat echipei în anul 2021, dovedind ulterior o constantă implicare în activitățile specifice serviciului de probațiune. Absolventă a studiilor de Master cu specializarea „Asistență Socială în Spațiul Justiției Probațiune și Mediere“, promoția 2022, în cadrul Facultății de Sociologie și Asistență Socială a Universității Babeș-Bolyai Cluj-Napoca, aceasta a manifestat interes pentru activitatea de probațiune, încă anterior finalizării studiilor universitare, în cadrul Facultății de Litere – specializarea Asistență Socială a UTCN – CUNBM, prin implicarea activă, ca voluntar, în activitatea Serviciului de Probațiune Maramureș.
Printre obiectivele prioritare ale noului purtător de cuvânt se numără:
– îmbunătățirea imaginii Serviciului de Probațiune Maramureș, prin campanii de informare și conștientizare publică;
– dezvoltarea și implementarea strategiei de comunicare, pentru a asigura o prezență constantă și relevantă în mass-media;
– organizarea de evenimente și conferințe de presă, pentru a menține publicul informat cu privire la activitățile și inițiativele serviciului;
– asigurarea unei prezențe active pe platformele de social media și în mass-media locală și națională, pentru a crește vizibilitatea și a promova inițiativele serviciului.
Foto: 2mnews
Lăcrimioara ZOTA
















