Tânărul maramureșean Paul Marincaș, invitat în cadrul emisiunii „Cântec și Poveste” - 27 minute în urmă
Florian Sălăjeanu a fost numit prefect al județului Maramureș - 46 minute în urmă
De suflet: Concert de pricesne organizat la Căminul Cultural din Fântânele - 46 minute în urmă
S-au înmulțit tentativele de fraudă pe WhatsApp, atrage atenția DNSC - 2 ore în urmă
Ziua Francofoniei sărbătorită de copiii din Baia Mare - 3 ore în urmă
Primăvara a început oficial! Soarele urcă tot mai sus pe cer, zilele devin mai lungi. - 6 ore în urmă
Percheziții în mai multe județe, între care și Maramureș, într-un dosar de corupere a alegătorilor - 6 ore în urmă
După succesul din Baia Mare și Sighetu Marmației, expoziția „De-Spre Credință” – Jubileul Artiștilor 2025 va fi vernisată și în Satu Mare - 7 ore în urmă
Colegiul „Dragoș Vodă” din Sighet va avea reprezentanți și la Olimpiada Națională de Matematică - 8 ore în urmă
Unsprezece candidați pentru Cotroceni - 8 ore în urmă
Georgiana Mariana Pop, noul purtător de cuvânt al Serviciului de Probațiune Maramureș
Începând cu data de 20 iunie 2024, Serviciul de Probațiune Maramureș are un nou purtător de cuvânt, Georgiana Mariana Pop. Ea va avea atribuții de relații publice și consilier de probațiune. Georgiana Mariana Pop s-a alăturat echipei în anul 2021, dovedind ulterior o constantă implicare în activitățile specifice serviciului de probațiune. Absolventă a studiilor de Master cu specializarea „Asistență Socială în Spațiul Justiției Probațiune și Mediere“, promoția 2022, în cadrul Facultății de Sociologie și Asistență Socială a Universității Babeș-Bolyai Cluj-Napoca, aceasta a manifestat interes pentru activitatea de probațiune, încă anterior finalizării studiilor universitare, în cadrul Facultății de Litere – specializarea Asistență Socială a UTCN – CUNBM, prin implicarea activă, ca voluntar, în activitatea Serviciului de Probațiune Maramureș.
Printre obiectivele prioritare ale noului purtător de cuvânt se numără:
– îmbunătățirea imaginii Serviciului de Probațiune Maramureș, prin campanii de informare și conștientizare publică;
– dezvoltarea și implementarea strategiei de comunicare, pentru a asigura o prezență constantă și relevantă în mass-media;
– organizarea de evenimente și conferințe de presă, pentru a menține publicul informat cu privire la activitățile și inițiativele serviciului;
– asigurarea unei prezențe active pe platformele de social media și în mass-media locală și națională, pentru a crește vizibilitatea și a promova inițiativele serviciului.
Foto: 2mnews
Lăcrimioara ZOTA