9 mai, o triplă sărbătoare pentru români - 6 ore în urmă
Se apropie termenul limită pentru depunerea declarației unice 2024 - 7 ore în urmă
Vaccinul împotriva „Covid 19”, al Companiei AstraZeneca va fi scos de piața globală - 11 ore în urmă
Elevi de la „Șincai” premiați la Olimpiada Națională de Științe Socio-Umane - 11 ore în urmă
A fost implementată prima legislație dedicată combaterii violenței împotriva femeilor - 11 ore în urmă
Baia Mare, în topul celor mai poluate orașe din Europa - 11 ore în urmă
Safety Cash. Sancțiuni de peste 200.000 de lei, în urma a 52 de controale efectuate de polițiști - 11 ore în urmă
Control judiciar sau arest la domiciliu. Aproape 100 de persoane sunt supravegheate de polițiști - 11 ore în urmă
Cine a obținut premii în cadrul concursului de eseuri „Mineralele din viața noastră” - 12 ore în urmă
Arhim. Macarie Motogna, starețul Mănăstirii Rohia, 30 de ani de slujire preoțească - 12 ore în urmă
Posibilă linie directă de autobuz între cartierul Săsar și intrarea dinspre vest în Baia Mare
O nouă linie de autobuz, nr. 20, ar putea fi înființată în Baia Mare, în viitorul foarte apropiat.
Pe ordinea de zi a ședinței de Consiliu Local de vineri, 26 ianuarie, va fi supus dezbaterii un proiect în acest sens.
În forma actuală a proiectului, linia 20 ar urma să circule pe traseul Auchan – cartierul Săsar, parcursul fiind de 35 minute. Primul autobuz ar porni la ora 05,00, iar ultimul la ora 22,00.
Noua linie 20 deservită de URBIS va circula pe următorul traseu: Dus: Auchan – Maralibris – Carrefour – Dorna – Semiluna 1 – Meda 1 – Vivo 2 – Albina 2 – Universitate 2 – E-on Gaz 2 (Iuliu Maniu) – E-on Gaz 1; Întors: E-on Gaz 1 – I.L. Caragiale – Spital TBC – Universitate – Vivo 1 – Meda 2 – Semiluna 2 – Autogara – Crenguța 2 – Dedeman – Petrom 1 – Auchan.
Este știut fiind faptul că actuala configurație a liniilor de autobuz lasă cel mai mare cartier băimărean pe dinafară. Ca atare, de-a lungul timpului, mai mulți cetățeni din Baia Mare, cu precădere cei din cartierul Săsar au atras atenția autorităților că nu există conexiune directă între domiciliile lor și poarta feroviară a municipiului, respectiv spațiile comerciale de la intrarea în oraș dinspre Cluj. Mai mult, sunt tot mai multe voci care reclamă faptul că liniile actuale sunt învechite și că ar trebui regândite de autorități.
C.Ț.