Iași, 14 decembrie 1989: primul pas spre Revoluția Română - 1 oră în urmă
CS Minaur întâlnește echipa de pe locul 2 din Liga Zimbrilor în ultimul meci oficial din acest an - 1 oră în urmă
O carte nouă și doi maramureșeni de excepție: Valer Blidar și Nicolae Bud, modele ale viziunii și profesionalismului românesc - 3 ore în urmă
Atmosferă de sărbătoare în Nistru - 3 ore în urmă
MAE: Atenționare de călătorie în Belgia. Posibile perturbări în transporturi - 4 ore în urmă
Bărbat căutat pentru distrugere, prins de jandarmi în albia Săsarului - 5 ore în urmă
Preasfințitul Părinte Timotei Sătmăreanul a slujit la Mănăstirea „Sfinții Apostoli Petru și Pavel” Bixad - 7 ore în urmă
Pregătiri pentru Cupa Minerul – luni se trag la sorți grupele - 7 ore în urmă
Concertul de colinde „Colindăm Pruncului Preasfânt” a avut loc la biserica Parohiei Ortodoxe „Nașterea Maicii Domnului” din Satu Mare - 7 ore în urmă
Concert inedit de muzică pop-clasic la Centrul de Tineret ZborHub din Baia Mare - 8 ore în urmă
Intersecția tamponărilor, cea înspre Hideaga (GALERIE FOTO)
Ziua și accidentul la intersecția spre Hideaga (DN1C cu DJ 193); cel puțin pentru ultimele două zile afirmația e valabilă, dar destul de des se întâmplă acolo accidente. Astăzi s-a tamponat un SUV Toyota (cu număr de Franța) și un VW (număr autohton). Pentru orice eventualitate au sosit și două ambulanțe. O altă tamponare a avut loc ieri, în aceeași intersecție (vezi ultima imagine din galeria foto). Ținând cont de frecvența accidentelor, trebuie trecut de simpla contabilizare a evenimentelor rutiere, iar factorii responsabili să ia măsuri pentru securizarea acestei întretăieri de drumuri, înainte de a se întâmpla vreo tragedie.
Foto: Ionuț Micu, Marian Sitar, Mihai Pop (Radare Maramureș)




















1 Comentariu în această postare
relu
Acolo ar fi cazul sa faca un sens giratoriu,la fel si pe str Europa,inspre Mocira si spre Fabricii ( fostul Plastunion),alte intersectii cu grad mare de pericol de accidente.In oras e jale,pe trecerile de pietoni e o loterie,mai ales ca nu sunt marcate corespunzator,presemnalizarea trecerii,reducere de viteza la max 30 km/h,indicatoare mai mari-cu chenar ca pe drumurile judetene ( sa se vada),etc.