Înfrângere pentru Știința Explorări în ultimul meci oficial din acest an - 7 ore în urmă
Despre adversara României din barajul pentru CM 2026 – o radiografie în cifre - 8 ore în urmă
„O jucărie pentru o bucurie”, un demers al CS Minaur - 9 ore în urmă
Remiză acasă pentru CSM Sighet cu prima clasată - 9 ore în urmă
Ultima noapte a lui Nichita Stănescu - 10 ore în urmă
Victorie fără dureri de cap pentru CS Minaur cu „lanterna roșie” - 11 ore în urmă
Festivalul „Cum e datina străbună”, la Sighetu Marmației - 11 ore în urmă
Concurs de Kendama pentru tineri, la Biblioteca Județeană „Petre Dulfu” Baia Mare - 12 ore în urmă
Pr. Adrian Dobreanu: Preocupările vieții ca motive care ne îndepărtează de chemarea lui Dumnezeu - 12 ore în urmă
Tinerii de la Liceul Tehnologic „Grigore C. Moisil” Târgu Lăpuș au avut parte de o experiență interactivă la Primăria Municipiului Baia Mare - 12 ore în urmă
Cafeaua, o adicție pentru majoritatea oamenilor
Indiferent de eveniment, spunem că ieșim la cafea: chiar dacă e suc, apă, bere, mereu spunem că mergem la o cafea. Conform studiilor realizate de Nestle România au existat 4.735 de ocazii de băut cafea. Printre băuturile preferate s-au numărat cele fierbinți negre și îndulcite, iar în topul românilor s-au aflat cele cu lapte. White Coffee, Cappuccino, Flat White, Latte/Latte Macchiato, White Americano și Frappuccino nu sunt uitate. Mulți români au acasă aparate de cafea cu capsule. Totul este mult mai rapid, însă cu un gust excelent. E acel moment care îți face dimineața mai bună: după o noapte de învățat, după o mahmureală serioasă sau te ajută să te pregătești pentru o nouă zi încărcată de evenimente.
Consumul de cafea rece crește în special în perioada iulie-august, ceea ce e normal având în vedere că aceasta este perioada în care temperaturile înregistrează de obicei cele mai înalte valori. Astfel, ocaziile de consum cresc odată cu temperaturile, iar cafeaua rece este o alternativă optimă pentru răcorire.Frappe-ul este una dintre băuturile favorite de cafea rece. El este băut de peste 60 de ani de către consumatorii din întreaga lume. Acesta a fost inventat în septembrie 1957 de către un angajat Nestle din Salonic, ajungând să devină emblematic pentru brand.
Lăcrimioara ZOTA
















