Insieme Music Festival: Trei zile de muzică ușoară și populară în Baia Mare - 4 minute în urmă
Voucherele de vacanță vor fi impozitate cu 20% - 15 minute în urmă
Doi elevi de la „Șincai” calificați la etapa națioanală a Concursului „Coriolan Drăgulescu” - 43 minute în urmă
Zilele Revistei de Cultură „Nord Literar” - 55 minute în urmă
Maria Casandra Hauși și Grupul Folcloric „Horitoarele din Lăpuș”, invitați în cadrul Festivalului „La Poale de Țibleș” - 1 oră în urmă
Echipa Școlii Gimnaziale „Octavian Goga” Baia Mare s-a calificat la faza națională a Concursului de protecție civilă „Cu viața mea apăr viața” - 1 oră în urmă
A fost șezătoare la Școala Populară de Artă Baia Mare; Următoarea va avea avea loc pe 24 mai, iar copilașii sunt invitați - 3 ore în urmă
Diversitatea culturală pentru dialog și dezvoltare, se sărbătorește mondial pe 21 mai - 12 ore în urmă
Tradiții și obiceiuri de Sfinții Constantin și Elena - 12 ore în urmă
Performanță: 27 de medalii obținute de sportivii CSM Baia Mare la Campionatul Național de Fitness și Challange – Cadeți - 14 ore în urmă
Meșterul olar Daniel Leș a fost premiat pentru contribuția adusă promovării destinației turistice România
Miercuri, 10 aprilie, Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului (MEAT) a fost gazda evenimentului de lansare a celei de-a treia ediții a „Cartei Albe a Turismului din România”, cercetare științifică realizată de Consiliul Național al Întreprinderilor Mici și Mijlocii (CNIPMMR), care prezintă principalele caracteristici și oportunități ale sectorului și, totodată, evidențiază cele mai eficiente strategii de promovare a destinației, luând în considerare tendințele actuale și particularitățile piețelor țintă. Evenimentul a fost prezidat de ministrul Ștefan-Radu Oprea.
În semn de recunoștință pentru contribuția adusă promovării destinației turistice România, în cursul anului trecut, ministrul Ștefan-Radu Oprea a înmânat o serie de premii dedicate modelelor de bune practici. Printre acestea se numără Festivalul Internațional de Teatru de la Sibiu, Festivalul George Enescu, Flavours of Romania – Charlie Ottley, Asociația Caiac SMile, Electric Castle, Călător în Bascheți, Asociația Gastro Local, Târgul de Crăciun de la Craiova, ROVentura, Via Transilvanica, precum și fotograful Cătălin Urdoi și meșterul olar Daniel Leș. În același timp, a fost subliniată importanța promotorilor dedicați în scrierea poveștii de succes a turismului românesc.
„În ultima perioadă, ministerul a inițiat o serie de campanii importante pentru promovarea destinației noastre, așa cum a fost cea de la BBC sau, cea mai recentă, aflată încă în derulare, de la Milano și Roma. Facem tot posibilul, în continuare, să fim mai organizați și profesioniști, astfel încât viitoarele noastre acțiuni să fie tot mai țintite pe zona de percepție a turiștilor care își doresc să călătorească în țara noastră. Însă, în turism, parteneriatul public-privat este cheia”, a precizat ministrul Ștefan-Radu Oprea, potrivit economie.gov.ro.
Citește și