Zeci de kilograme de articole pirotehnice confiscate de polițiști în Baia Mare - 32 minute în urmă
Copiii Ansamblului „Florile Chioarului” din Săcălășeni, vizitați de Moș Nicolae - 56 minute în urmă
„Întâlnire între prietenii naturii”: Educație ecologică prin joc și culoare la Școala Gimnazială „Alexandru Ioan Cuza“ din Baia Mare - 1 oră în urmă
Daruri de la Moș Nicolae pentru copiii din Tăuții Măgherăuș - 1 oră în urmă
Psiholog psihoterapeut Cecilia Ardusătan: Când vina organizează emoția - 2 ore în urmă
Start oficial pentru PROALL, un proiect transfrontalier România–Ucraina pentru intervenții la incendii - 2 ore în urmă
Este posibil astăzi Umanismul? (foileton 2) - 4 ore în urmă
Campania Națională de Colectă de Crăciun: Băimărenii sunt invitați să doneze alimente pentru cei aflați în nevoie - 4 ore în urmă
20 de ani de American Spaces la American Corner Baia Mare - 4 ore în urmă
Reamenajarea spațiului de studiu al Bibliotecii Județene „Petre Dulfu” Baia Mare - 4 ore în urmă
„Povestea vasului de lut”, la Muzeul de Istorie
Elevii clasei a II-a de la Școala Gimnazială „Avram Iancu” din Baia Mare au aflat „Povestea vasului de lut”, la Muzeul Județean de Istorie și Arheologie Maramureș.
„Prima parte a întâlnirii noastre s-a desfășurat în sala de expoziție, unde copii au putut admira vasele de lut din epoca bronzului și unde au primit informații noi despre rolul acestora în activitatea acelor vremuri.
A doua parte a activității s-a desfășurat în sala de educație muzeală, vizionând un filmuleț cu explicații și exemple despre meseriile din muzeu, dar în deosebi de cea de arheolog și li s-au explicat etapele descoperirii, restaurării și punerii în valoare a unui artefact”, relatează muzeografii care le-au făcut prezentarea celor mici, însoțiți de profesoara Dana Florian.
În ultima parte a întâlnirii, copiii au desenat și au decupat fiecare câte un vas ținând cont de detaliile aflate în prezentarea anterioară. „Ați fost foarte atenți și harnici, dragii noștri! Cu drag vă așteptăm și la activitățile viitoare!”, au mai spus ei.















