ISJ, recomandări pentru profesori. Cum pot fi încurajați copiii implicați în cazuri de violență să vorbească cu adulții - 3 ore în urmă
Liviu Ionuț Mih a obținut Marele Premiu al Festivalului concurs de cântări religioase „Cântați Domnului, cântați!” de la Sighet - 3 ore în urmă
Trei elevi de la „Șincai” calificați la etapa națională a Olimpiadei de Cultură și Spiritualitate Românească - 4 ore în urmă
Sighetu Marmației va avea centură ocolitoare. Proiectul a fost votat în CL - 4 ore în urmă
Cea mai performantă și puternică echipă administrativă și politică, echipa liberală, a depus candidaturile pentru Primăria/Consiliul Local Baia Mare și pentru Consiliul Judeţean Maramureș! - 4 ore în urmă
Elevele Sebastiana Coman și Alessia Crăciun de la Colegiul de Arte Baia Mare, premiate la Olimpiada Națională de Arte Vizuale, Arhitectură și Istoria Artei - 4 ore în urmă
Alimentația persoanelor de vârsta a treia, tema unui eveniment organizat de ASSOC - 5 ore în urmă
Salvamont Maramureș, la schimb de experiență în Austria - 6 ore în urmă
„Taxa pe lux” pentru românii cu proprietăți imobiliare și mașini scumpe - 7 ore în urmă
Creștere a capacității de cazare în Maramureș - 7 ore în urmă
Exclusiv DirectMM: Anunțul Important: Podul din Maramureș pe care l-a afectat în vară vremea capricioasă va fi curând funcțional! Explicații ale autorităților!
Exclusiv DirectMM: Anunțul Important: Podul din Maramureș pe care l-a afectat în vară vremea capricioasă va fi curând funcțional! Explicații ale autorităților!
În 10 iulie 2021 ploile torențiale au măturat efectiv Maramureșul și mai cu seamă estul Maramureșului Istoric. Au fost gospodării inundate dar și un pod care s-a surpat, formându-se un imens crater.
Precipitațiile abundente, sub formă de ploaie căzute în zona localității Săcel, au contribuit la creșterea debitelor văilor și pâraielor de pe versanți care s-au revărsat și au afectat un podeț și carosabilul drumului național 17C. Mai exact, viitura a afectat culeea malului stâng, generând probleme de stabilitate a podului. S-au tot vehiculat termene de finalizare a lucrărilor care nu s-au mai respectat.
DirectMM.ro a solicitat informații la Direcția Regională de Drumuri și Poduri (DRDP) Cluj, structură din cadrul Companiei Naționale de Administrare a Infrastructirii Rutiere (CNAIR) și din care face parte și Secția Drumuri Naționale (SDN) Baia Mare (care administrează drumurile naționale din Maramureș). „Expertul a recomandat demolarea podețului existent și realizarea unui podeț/pod nou. S-au aplicat măsuri de restricționare a accesului pe podeț și s-a realizat o variantă provizorie în vederea reluării circulației în zonă, cu limitări și restricții, până la finalizarea lucrărilor. Până în prezent s-au realizat lucrări de amenajare albie, infrastructură pod, montare grinzi, turnare placă de suprabetonare, plăci de racordare cu terasament”, arată pentru DirectMM.ro Anca Pop, purtătorul de cuvânt al DRDP Cluj.
Lucrările ar trebuie să fie gata înainte de sărbătorile pascale ortodoxe, arată cei responsabili. Ar fi și cazul după nouă luni de zile, timp în care chinezii sau japonezii ar fi construit deja tronsoane de autostradă. „Au mai rămas următoarele lucrări de executat: hidroizolație placă de suprabetonare; protecție hidroizolație placă de suprabetonare cu strat de legătură și strat de uzură; casiu scurgere apă, scară de acces; parapete de protecție; racordare cu drum de acces la cariera Săcel; marcaj longitudinal. Termenul de finalizare al lucrărilor: 22.04.2022. Valoarea totală a investiției: 1.511.312,98 lei, cu TVA”, mai arată Anca Pop, purtătorul de cuvânt al DRDP Cluj.
C.Ț.