Pe 2 mai, tineretul țării își sărbătorește ziua - 4 ore în urmă
Pastorala la Învierea Domnului, anul 2024, a Preasfinţitului Părinte Iustin - 5 ore în urmă
Legenda emoționantă a Mănăstirii Rohia, locașul sfânt construit pe vârf de munte - 7 ore în urmă
În Copalnic Mănăștur va avea loc o nouă ediție a Concertului de Paști - 9 ore în urmă
Unde poți face grătar în aceste zile. Atenție, amenzile sunt mari - 11 ore în urmă
Programul supermarketurilor de sărbători - 11 ore în urmă
Programul muzeelor din Baia Mare, de sărbători - 11 ore în urmă
Penurie de asistenți medicali la Spitalul Județean - 12 ore în urmă
Conducerea TBC dorește înființarea de noi specialități - 14 ore în urmă
Primele vești din partea medicilor care l-au operat pe Florin Piersic, după ce marele actor a ajuns de urgență la spital - 14 ore în urmă
200.000 de dolari costă o secundă de publicitate la Super Bowl
Costurile pentru fiecare spot publicitar de 30 secunde în timpul ediţiei 52 a Super Bowl, finala ligii de fotbal american (NFL), programată duminică, 4 februarie, la Minneapolis, vor creşte de la 5,05 milioane la 6 milioane de dolari, relatează EFE, citată de Agerpres. Ar veni 200.000 de dolari/secundă. În finală s-au calificat New England Patriots şi Philadelphia Eagles. Costurile de publicitate pentru Super Bowl au crescut, deşi în acest sezon audiența NFL a fost mai mică decât cea din anii anteriori.
Anul trecut, Super Bowl a fost urmărită de 111 milioane de telespectatori, a cincea audienţă din istoria televiziunii. Comparativ cu alt eveniment mediatic de mari proporţii, gala de decernare a premiilor Oscar de anul trecut a fost vizionată de 33 de milioane de telespectatori.
În acest an, programul artistic din timpul pauzei de la Super Bowl va fi asigurat de solistul Justin Timberlake, care a dat asigurări că nu va mai provoca un incident ca în 2004, când i-a dezgolit un sân cântăreţei Janet Jackson.