Ce găseai pe masa țăranului român în trecut, de Paște. Mielul umplut a apărut relativ recent - 19 ore în urmă
Expoziția „Un secol de arte frumoase la Baia Mare” va fi vernisată la Palatul Episcopal Romano-Catolic de Oradea - în urmă
Primăvara în Satul de pe Dealul Florilor, în a doua zi de Paști - în urmă
Psiholog Psihoterapeut Cecilia Ardusătan: Slăbiciunile din viață și influența asupra noastră, câteva sfaturi esențiale; Cum le recunoaștem și cum acționăm - în urmă
Val de infecții respiratorii și gripă în Maramureș - în urmă
Un milion de euro, la Borșa, prin PNNR - în urmă
Într-o zi de 3 mai, Nadia Comăneci ne-a făcut mândri că suntem români - în urmă
Când vor intra pe carduri, alocațiile pe luna mai - în urmă
O cățelușă are nevoie de ajutorul oamenilor, iubitori de animale - în urmă
Zilele Insuficienței Cardiace - în urmă
Educația continuă: 4.430 de elevi maramureșeni, din 78 de unități de învățământ, sunt cuprinși în Programul național pilot „Școala după școală”
Începând de luni, 8 martie, demarează cursurile remediale în cadrul Programului național pilot de tip „Școala după școală”, destinat elevilor până la clasa a VIII-a inclusiv, conform Ordinului ministrului educației, nr. 3.300 din 19 februarie 2021.
La nivelul județului Maramureș sunt cuprinși în program 4.430 de elevi, din 78 de unităţi de învăţământ, organizați în cadrul a 170 de grupe pentru învățământul primar, cu 2.209 de elevi și 170 de grupe pentru învățământul gimnazial, cu 2.221 de elevi.
Potrivit reprezentanților ISJ Maramureș, scopul principal al Programului naţional pilot de tip „Şcoala după şcoală“ este organizarea, în şcolile cu clase de învăţământ primar şi gimnazial, de activităţi remediale, în vederea acordării de sprijin elevilor pentru formarea competenţelor specifice, sporirea şanselor de succes şcolar, de acces la niveluri superioare de educaţie şi diminuarea riscului de părăsire timpurie a şcolii.
Sunt eligibili pentru a participa la Program, elevii până la clasa a VIII-a inclusiv, aflaţi în risc de părăsire timpurie a şcolii şi/sau în risc ori în situaţie de eşec şcolar, în special elevii care nu au avut acces sau au avut acces deficitar la activităţile educaţionale desfăşurate prin intermediul tehnologiei şi al internetului, precum şi elevii aparţinând grupurilor vulnerabile, cum ar fi elevi romi, elevi din mediul rural, elevi cu dizabilităţi şi elevi din comunităţile dezavantajate economic, care îndeplinesc cel puţin unul dintre următoarele criterii de eligibilitate:
- elevul nu a avut acces sau a avut acces deficitar la activităţile educaţionale desfăşurate prin intermediul tehnologiei şi al internetului, întrucât nu dispune de echipamente informatice proprii sau nu beneficiază de conexiune/conexiune fiabilă la internet;
- elevul se află în situaţie de corigenţă la sfârşitul semestrului I al anului şcolar 2020-2021 sau are situaţia şcolară neîncheiată la cel puţin o disciplină;
- elevul are nevoie de ore remediale, necesitate dovedită de rezultatele şcolare obţinute în semestrul anterior sau la evaluarea iniţială de la începutul semestrului în derulare.