În Sâmbăta Mare prăznuim îngroparea Mântuitorului nostru - 31 minute în urmă
Ce găseai pe masa țăranului român în trecut, de Paște. Mielul umplut a apărut relativ recent - 19 ore în urmă
Expoziția „Un secol de arte frumoase la Baia Mare” va fi vernisată la Palatul Episcopal Romano-Catolic de Oradea - în urmă
Primăvara în Satul de pe Dealul Florilor, în a doua zi de Paști - în urmă
Psiholog Psihoterapeut Cecilia Ardusătan: Slăbiciunile din viață și influența asupra noastră, câteva sfaturi esențiale; Cum le recunoaștem și cum acționăm - în urmă
Val de infecții respiratorii și gripă în Maramureș - în urmă
Un milion de euro, la Borșa, prin PNNR - în urmă
Într-o zi de 3 mai, Nadia Comăneci ne-a făcut mândri că suntem români - în urmă
Când vor intra pe carduri, alocațiile pe luna mai - în urmă
O cățelușă are nevoie de ajutorul oamenilor, iubitori de animale - în urmă
Un client a lăsat un bacșiș uriaș într-un restaurant pentru a le mulțumi angajaților care lucrează în timpul pandemiei
Un american a lăsat un bacșiș de 1.000 de dolari într-un restaurant din New Jersey, dorind să mulțumească personalului că lucrează în timpul pandemiei, scrie CNN, notează digi24.ro.
„Clientul și familia sa au mâncat și au plecat fără să spună un cuvânt”, a declarat patronul restaurantului. „Când chelnerul care i-a servit a văzut suma lăsată ca bacșiș, a început să plângă. Și eu am început să plâng când am văzut biletul. A fost un gest extrem de emoționant pentru că a fost o perioadă cu adevărat dificilă pentru noi”.
„Vă mulțumesc foarte mult pentru că ați lucrat în această perioadă grea”, le-a scris clientul pe biletul lăsat alături de bani. „Suntem recunoscători pentru mâncarea delicioasă, pentru zâmbetele calde și atmosfera excelentă. Vrem să știți că vă apreciem foarte mult. Vara nu ar mai fi la fel fără o vizită la acest restaurant”.
Patronul localului a împărțit banii între cei șapte angajați ai săi, fără să-și oprească o parte din sumă pentru el.
„Lucrurile s-au înrăutățit. S-a ajuns la punctul în care mă pregăteam pentru posibilitatea de a nu mai putea redeschide. Acum nu facem nici măcar 50% din încasările din anii trecuți. Dar acest gest ne-a impresionat până la lacrimi. Ne-a făcut să ne simțim minunat pentru ceea ce facem. Acum știm că eforturile noastre sunt observate și apreciate de clienți”.
Foto: Arnold Teixeira