CSM Baia Mare, rezultate de excepție la Campionatul Național Cadeți (13–14 ani) - 8 minute în urmă
Stefan Vujic, CS Minaur: „E a nu știu câta oară când nu gestionăm finalul cum trebuie” - 36 minute în urmă
16 decembrie – S-a născut Viorica Dăncilă - 1 oră în urmă
„Pe drum bătut de piatră”, în interpretarea Corului de copii și tineri „Datina” din Dumbrăvița - 1 oră în urmă
Prognoza meteo Maramureș – 16 decembrie 2025 - 3 ore în urmă
Maria-Adriana Demian a cucerit Trofeul Festivalului Național de Colinde Tradiționale și Cântece de Crăciun „Poveste de iarnă” - 12 ore în urmă
Cu colindul la Jandarmerie - 13 ore în urmă
Ultimul meci din acest an pentru CSM Sighet - 15 ore în urmă
Ministrul Sănătății, în vizită la spitalele din Baia Mare - 15 ore în urmă
Masa rotundă „Educație și Voluntariat” a reunit liceeni și tineri voluntari la Biblioteca Județeană - 16 ore în urmă
IPJ Maramureș: Activitea de primire în audiență se desfășoară numai în cazuri cu caracter deosebit
În contextul măsurilor adoptate pentru limitarea riscului de răspândire a infecţiei cu coronavirus, IPJ Maramureș vine cu informații. Mai exact:
Activitea de primire în audiență se va desfășura numai în cazuri cu caracter deosebit, raportat la situația prezentată de către solicitantul audienței. În situația aprobării audienței, aceasta se va desfășura astfel:
- audiențele se vor desfășura într-o încăpere care asigură în egală măsură dreptul cetățenilor la petiționare și protejarea petenților și a angajaților unităților MAI împotriva transmiterii infecțiilor cu noul coronavirus;
- audiența se va limita la un interval de maxim 15 minute, respectându-se astfel recomandările medicale de evitare a interacțiunii prelungite dintre mai multe persoane;
- persoanele care participă la audiență vor purta mască și mănuși de protecție și vor respecta regulile de prevenire a infectării cu COVID 19;
- spațiul unde are loc audiența va fi dezinfectat înainte și după încheierea fiecărei activități în parte.
Petiţiile, reclamaţiile, sesizările, cererile sau orice alte recomandări vor fi transmise prin servicii poştale (pe adresa: Baia Mare, str. 22 Decembrie nr. 37) sau în format electronic la una din adresele de e-mail cabinet@mm.politiaromana.ro sau petitii@politiaromana.ro.
Pentru activităţile specifice deţinătorilor de arme, transmiterea cererilor şi/sau a documentelor aferente cererilor se va realiza în format electronic, pe adresa arme@mm.politiaromana.ro sau prin poştă, la adresa Inspectoratului de Poliţie al Judeţului Maramureş– S.A.E.S.P. din Baia Mare, strada 22 Decembrie, nr.37. Activitatea de relații cu publicul, după încetarea stării de urgență, se desfășoară cu respectarea măsurilor de protecție impuse de normele în vigoare, conform următorului program de lucru:
- luni – miercuri, 9.00 – 11.00
- joi, 13.00 – 15.00
Relaţii suplimentare se pot obţine la numărul de telefon 0262.207855, în intervalul orar 8.00 – 16.00.
Activitățile desfășurate de poliţiştii Serviciului de Ordine Publică – Compartiment Sisteme de Siguranță vor viza primirea documentației în zilele de marţi şi joi, în intervalul orar 10.00 – 11.00, la ghişeul constituit la Punctul Control Acces nr. 2 de la intrarea în sediul IPJMaramureș și pe adresele de e-mail borzan@mm.politiaromana.ro si adrian.smical@mm.politiaromana.ro. Pentru informații suplimentare, se poate apela numărul de telefon 0262.207811.











