Apel umanitar: Să donăm și să ne rugăm pentru Cristina Conț, o tânără grav rănită în urma unui accident - 60 minute în urmă
Atenție la căpușe! Medicii au recomandări privind ieșirea la iarbă verde - 1 oră în urmă
Se schimbă legea pentru persoanele cu dizabilități - 1 oră în urmă
Juniorii 4 ai Academiei de Handbal Minaur Baia Mare au reușit să-și asigure calificarea în cadrul turneului final al categoriei - 1 oră în urmă
CS Minaur s-a calificat în Final Four-ul Cupei României - 2 ore în urmă
Trei băieți și trei fete Wild Cats Baia Mare sunt selectați la lotul regional - 2 ore în urmă
Programul Poștei Române de sărbători - 2 ore în urmă
Ce artiști cântă anul acesta la Udătoriul din Șurdești - 2 ore în urmă
Într-o zi de 2 mai se stingea din viață, pictorul Leonardo da Vinci - 2 ore în urmă
Ce cadouri să alegem de Paște - 3 ore în urmă
IPJ Maramureș: Activitea de primire în audiență se desfășoară numai în cazuri cu caracter deosebit
În contextul măsurilor adoptate pentru limitarea riscului de răspândire a infecţiei cu coronavirus, IPJ Maramureș vine cu informații. Mai exact:
Activitea de primire în audiență se va desfășura numai în cazuri cu caracter deosebit, raportat la situația prezentată de către solicitantul audienței. În situația aprobării audienței, aceasta se va desfășura astfel:
- audiențele se vor desfășura într-o încăpere care asigură în egală măsură dreptul cetățenilor la petiționare și protejarea petenților și a angajaților unităților MAI împotriva transmiterii infecțiilor cu noul coronavirus;
- audiența se va limita la un interval de maxim 15 minute, respectându-se astfel recomandările medicale de evitare a interacțiunii prelungite dintre mai multe persoane;
- persoanele care participă la audiență vor purta mască și mănuși de protecție și vor respecta regulile de prevenire a infectării cu COVID 19;
- spațiul unde are loc audiența va fi dezinfectat înainte și după încheierea fiecărei activități în parte.
Petiţiile, reclamaţiile, sesizările, cererile sau orice alte recomandări vor fi transmise prin servicii poştale (pe adresa: Baia Mare, str. 22 Decembrie nr. 37) sau în format electronic la una din adresele de e-mail cabinet@mm.politiaromana.ro sau petitii@politiaromana.ro.
Pentru activităţile specifice deţinătorilor de arme, transmiterea cererilor şi/sau a documentelor aferente cererilor se va realiza în format electronic, pe adresa arme@mm.politiaromana.ro sau prin poştă, la adresa Inspectoratului de Poliţie al Judeţului Maramureş– S.A.E.S.P. din Baia Mare, strada 22 Decembrie, nr.37. Activitatea de relații cu publicul, după încetarea stării de urgență, se desfășoară cu respectarea măsurilor de protecție impuse de normele în vigoare, conform următorului program de lucru:
- luni – miercuri, 9.00 – 11.00
- joi, 13.00 – 15.00
Relaţii suplimentare se pot obţine la numărul de telefon 0262.207855, în intervalul orar 8.00 – 16.00.
Activitățile desfășurate de poliţiştii Serviciului de Ordine Publică – Compartiment Sisteme de Siguranță vor viza primirea documentației în zilele de marţi şi joi, în intervalul orar 10.00 – 11.00, la ghişeul constituit la Punctul Control Acces nr. 2 de la intrarea în sediul IPJMaramureș și pe adresele de e-mail borzan@mm.politiaromana.ro si adrian.smical@mm.politiaromana.ro. Pentru informații suplimentare, se poate apela numărul de telefon 0262.207811.