Prognoza meteo Maramureș – 19 decembrie 2025 - 50 minute în urmă
19 decembrie 2013 – La Baia Mare fost inaugurat Atelierul Memorial Gheza Vida - 8 ore în urmă
Două intervenții ale salvamontiștilor maramureșeni în ultimele 24 de ore - 11 ore în urmă
Moș Crăciun, pompierii și dilema de la ISU - 12 ore în urmă
România achită o datorie veche de peste 30 de ani către Statele Unite - 12 ore în urmă
Daruri de la jandarmi pentru copiii unei case de tip familial din Baia Mare - 13 ore în urmă
Jandarmii în vizită la Școala Gimnazială „Vasile Alecsandri” din Baia Mare - 14 ore în urmă
Revoluția Română, 18 decembrie 1989, Timișoara: Ziua tinerilor secerați de gloanțe pe treptele Catedralei - 15 ore în urmă
CS Minaur joacă în deplasare ultimul meci din acest an - 15 ore în urmă
Dansatorii maramureșeni Luca Mădăras Aluaș – Hannah Gomboș, pe prima treaptă a podiumului la Campionatul Național de Clase al României şi la Cupa Mystic - 15 ore în urmă
200.000 de dolari costă o secundă de publicitate la Super Bowl
Costurile pentru fiecare spot publicitar de 30 secunde în timpul ediţiei 52 a Super Bowl, finala ligii de fotbal american (NFL), programată duminică, 4 februarie, la Minneapolis, vor creşte de la 5,05 milioane la 6 milioane de dolari, relatează EFE, citată de Agerpres. Ar veni 200.000 de dolari/secundă. În finală s-au calificat New England Patriots şi Philadelphia Eagles. Costurile de publicitate pentru Super Bowl au crescut, deşi în acest sezon audiența NFL a fost mai mică decât cea din anii anteriori.
Anul trecut, Super Bowl a fost urmărită de 111 milioane de telespectatori, a cincea audienţă din istoria televiziunii. Comparativ cu alt eveniment mediatic de mari proporţii, gala de decernare a premiilor Oscar de anul trecut a fost vizionată de 33 de milioane de telespectatori.
În acest an, programul artistic din timpul pauzei de la Super Bowl va fi asigurat de solistul Justin Timberlake, care a dat asigurări că nu va mai provoca un incident ca în 2004, când i-a dezgolit un sân cântăreţei Janet Jackson.







