Anivesare specială: Vlad Grigore din Săliștea de Sus a împlinit 100 de ani - 21 minute în urmă
La biserica din Ciocotiș va avea loc cea de-a IX-a ediție a concertului de pricesne „Patimile Domnului” - 52 minute în urmă
Zeci de tineri talentați și pasionați de limba și cultura franceză se vor reuni în cadrul Festivalului-concurs de cântec francofon „Chants, sons sur scène” - 1 oră în urmă
Circul Internațional ajunge în Baia Mare; Se anunță aproape două săptămâni de spectacole extraordinare - 2 ore în urmă
Psiholog Psihoterapeut Cecilia Ardusătan: Aspecte despre viața unui copil; Cum acesta este proiectul perfect al lui Dumnezeu și în sinele lui are schița perfectă de evoluție personală - 3 ore în urmă
Riscuri majore pentru cei care lucrează noaptea - 4 ore în urmă
Școala Populară de Artă Baia Mare a fost prezentă la Târgu Mureș la Festivalul Național al Școlilor Populare de Artă - 4 ore în urmă
O jumătate de secol de la înființarea Colegiului „George Barițiu” - 4 ore în urmă
Piatra memorială a mașinilor de foraje Flottmann - 4 ore în urmă
Personalități maramureșene de ieri și de azi, născute în luna aprilie-Gheorghe Bilașcu - 5 ore în urmă
12 maramureșeni au depus reclamații la Biroul Pacientului
Un număr de 50 de maramureșeni s-au adresat în decurs de un an Biroului Pacientului. Serviciul a fost înființat de Asociația Prietenii Spitalului ”Dr. Constantin Opriș” în urmă cu un an și funcționează în cadrul Spitalului Județean.
”Acest serviciu este pus la dispoziția oricărui pacient sau aparținător care are o nemulțumire, nevoie de informație, sugestie sau chiar o mulțumire privind serviciile medicale de care beneficiază în acest spital. În decurs de un an, numărul cazurilor semnalate a fost de 50, din care 20 pentru consiliere, au făcut relamații în scris Biroului Pacientului 12 persoane, sugestii două cazuri, au scris srisori de mulțumire 9 cazuri”, a spus Ana Ghiță, reprezentanta Biroului Pacientului.
Ea a subliniat că problemele semnalate au vizat comunicarea deficitară cu cadrele medicale, numărul redus de consultații din ambulator decontate de Casa de Asigurări de Sănătate, timpii mari de așteptare pentru unele examinări medicale.
”Avem o coabitare bună cu acest serviciu. Important este să rezolvăm cât mai multe probleme și nemulțumiri. Dacă există comunicare și lucrurile sunt spuse pe înțelesul omului, e OK”, a menționat Vasile Pop, managerul Spitalului Județean.