Iași, 14 decembrie 1989: primul pas spre Revoluția Română - 2 ore în urmă
CS Minaur întâlnește echipa de pe locul 2 din Liga Zimbrilor în ultimul meci oficial din acest an - 2 ore în urmă
O carte nouă și doi maramureșeni de excepție: Valer Blidar și Nicolae Bud, modele ale viziunii și profesionalismului românesc - 3 ore în urmă
Atmosferă de sărbătoare în Nistru - 3 ore în urmă
MAE: Atenționare de călătorie în Belgia. Posibile perturbări în transporturi - 4 ore în urmă
Bărbat căutat pentru distrugere, prins de jandarmi în albia Săsarului - 5 ore în urmă
Preasfințitul Părinte Timotei Sătmăreanul a slujit la Mănăstirea „Sfinții Apostoli Petru și Pavel” Bixad - 7 ore în urmă
Pregătiri pentru Cupa Minerul – luni se trag la sorți grupele - 7 ore în urmă
Concertul de colinde „Colindăm Pruncului Preasfânt” a avut loc la biserica Parohiei Ortodoxe „Nașterea Maicii Domnului” din Satu Mare - 7 ore în urmă
Concert inedit de muzică pop-clasic la Centrul de Tineret ZborHub din Baia Mare - 8 ore în urmă
Litoralul românesc, mai scump în 2019 din pricina voucherelor de vacanță
Voucherele de vacanţă au influenţat în mod semnificativ piaţa turismului românesc, astfel că vacanţele din România au devenit din ce în ce mai scumpe, iar locurile de cazare disponibile tot mai puţine, potrivit rezultatelor „Barometrului privind vacanţele din 2019” – relatează Agerpres.
Astfel, românii ar vrea să meargă mai des pe Litoral, însă găsesc din ce în ce mai greu locuri de cazare. Creşterea semnificativă a cererii de servicii hoteliere, stimulată de voucherele de vacanţă, a făcut ca multe hoteluri să fie rezervate pentru sezonul estival încă de pe acum, iar tarifele la cazare să crească exponenţial, precizează realizatorii studiului.
Principalii clienţi ai Litoralului românesc au devenit în primul rând bugetarii, care prin intermediul voucherelor primesc posibilitatea de a-şi petrece vacanţa de vară la mare, notează autorii. În acest context, mulţi dintre clienţii Litoralului din anii trecuţi, cei care nu primesc vouchere de vacanţă, s-au reorientat către turismul extern, acolo unde ofertele agenţiilor de turism au, în multe dintre situaţii, un raport calitate/preţ chiar mai bun decât ce oferă staţiunile de la Marea Neagră, potrivit rezultatelor Barometrului.
Barometrul a fost realizat de Frames & Train Your Brain, în perioada 2-9 aprilie 2019, în rândul a 350 de persoane.
















