Daruri de la jandarmi pentru copiii unei case de tip familial din Baia Mare - în urmă
Jandarmii în vizită la Școala Gimnazială „Vasile Alecsandri” din Baia Mare - 50 minute în urmă
Revoluția Română 18 decembrie 1989 – Timișoara sub asediu - 2 ore în urmă
CS Minaur joacă în deplasare ultimul meci din acest an - 2 ore în urmă
Dansatorii maramureșeni Luca Mădăras Aluaș – Hannah Gomboș, pe prima treaptă a podiumului la Campionatul Național de Clase al României şi la Cupa Mystic - 2 ore în urmă
„Colindăm în Țara Codrului”: Spectacol de colinde la Asuaju de Sus - 3 ore în urmă
Numeroase grupuri de colindători au adus vestea Nașterii Domnului și astăzi la Catedrala Episcopală Baia Mare - 4 ore în urmă
A fost inaugurat pasajul de la Italsofa - 4 ore în urmă
Percheziții pentru trafic de droguri. Trei persoane au fost reținute - 5 ore în urmă
Inovație și sustenabilitate: elevii de la Colegiul Tehnic „George Barițiu” au realizat ornamente pentru brad, folosind tehnologia modernă - 5 ore în urmă
Meșterul olar Daniel Leș a fost premiat pentru contribuția adusă promovării destinației turistice România
Miercuri, 10 aprilie, Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului (MEAT) a fost gazda evenimentului de lansare a celei de-a treia ediții a „Cartei Albe a Turismului din România”, cercetare științifică realizată de Consiliul Național al Întreprinderilor Mici și Mijlocii (CNIPMMR), care prezintă principalele caracteristici și oportunități ale sectorului și, totodată, evidențiază cele mai eficiente strategii de promovare a destinației, luând în considerare tendințele actuale și particularitățile piețelor țintă. Evenimentul a fost prezidat de ministrul Ștefan-Radu Oprea.
În semn de recunoștință pentru contribuția adusă promovării destinației turistice România, în cursul anului trecut, ministrul Ștefan-Radu Oprea a înmânat o serie de premii dedicate modelelor de bune practici. Printre acestea se numără Festivalul Internațional de Teatru de la Sibiu, Festivalul George Enescu, Flavours of Romania – Charlie Ottley, Asociația Caiac SMile, Electric Castle, Călător în Bascheți, Asociația Gastro Local, Târgul de Crăciun de la Craiova, ROVentura, Via Transilvanica, precum și fotograful Cătălin Urdoi și meșterul olar Daniel Leș. În același timp, a fost subliniată importanța promotorilor dedicați în scrierea poveștii de succes a turismului românesc.
„În ultima perioadă, ministerul a inițiat o serie de campanii importante pentru promovarea destinației noastre, așa cum a fost cea de la BBC sau, cea mai recentă, aflată încă în derulare, de la Milano și Roma. Facem tot posibilul, în continuare, să fim mai organizați și profesioniști, astfel încât viitoarele noastre acțiuni să fie tot mai țintite pe zona de percepție a turiștilor care își doresc să călătorească în țara noastră. Însă, în turism, parteneriatul public-privat este cheia”, a precizat ministrul Ștefan-Radu Oprea, potrivit economie.gov.ro.
Citește și
















