Copiii Ansamblului „Florile Chioarului” din Săcălășeni, vizitați de Moș Nicolae - 4 minute în urmă
„Întâlnire între prietenii naturii”: Educație ecologică prin joc și culoare la Școala Gimnazială „Alexandru Ioan Cuza“ din Baia Mare - 19 minute în urmă
Daruri de la Moș Nicolae pentru copiii din Tăuții Măgherăuș - 23 minute în urmă
Psiholog psihoterapeut Cecilia Ardusătan: Când vina organizează emoția - 41 minute în urmă
Start oficial pentru PROALL, un proiect transfrontalier România–Ucraina pentru intervenții la incendii - 1 oră în urmă
Este posibil astăzi Umanismul? (foileton 2) - 3 ore în urmă
Campania Națională de Colectă de Crăciun: Băimărenii sunt invitați să doneze alimente pentru cei aflați în nevoie - 3 ore în urmă
20 de ani de American Spaces la American Corner Baia Mare - 3 ore în urmă
Reamenajarea spațiului de studiu al Bibliotecii Județene „Petre Dulfu” Baia Mare - 3 ore în urmă
Spitalul Județean de Urgență „Dr. Constantin Opriș” Baia Mare organizează concurs pentru funcția de manager - 3 ore în urmă
Un atelier de „copt idei”, la Școala din Satulung: idei geniale pentru integrarea copiilor romi
Într-o încercare concretă de a promova egalitatea și combaterea discriminării în rândul copiilor din clasele primare, un atelier de copt idei, deosebit, a avut loc la Școala Gimnazială Satulung.
Evenimentul la care au participat patru directori de școală, 24 de învățători și 5 educatori a fost condus de două facilitatoare remarcabile: Tarcău Corina și Buga Crina, ambele învățătoare la școala gazdă.
Atelierul a fost exemplu concret de integrare a copiilor de etnie romă, arătând că acest lucru este nu doar posibil, ci și benefic pentru întreaga comunitate școlară.
Activitățile desfășurate de Tarcău Corina și Buga Crina au ilustrat în mod practic modalități creative și eficiente de integrare a copiilor romi. Folosind metode și instrumente adecvate vârstei și contextului cultural al copiilor, acestea au reușit să creeze un mediu sigur și incluziv în care fiecare copil se simte valorizat și respectat.
Atelierul nu doar că a promovat conștientizarea și înțelegerea problemelor legate de discriminare, dar a oferit și o retetă practică pentru integrarea cu succes a copiilor de etnie romă în mediul școlar, transmite Inspectoratul Școlar Județean Maramureș















