101 minuni de la Capătul lumii – Băiuț – Maramureș – România - 42 minute în urmă
Ofertă : 100 de zile închis într-un laborator spațial și 23.000 de euro pentru tine - 6 ore în urmă
Scandal în familie la Sighet, cu egalitate în restricții - 6 ore în urmă
Paul Ananie a trecut mai departe în semifinala Vocea României - 7 ore în urmă
Viceprimarul Kristofer Levente Orosz, hirotonit diacon la Sighetu Marmației - 8 ore în urmă
Ajutor de urgență din România pentru energia electrică a Moldovei - 8 ore în urmă
„Iisus, bine ai venit!”: Diana Topan a lansat videoclipul unei colinde deosebite - 8 ore în urmă
Pr. Adrian Dobreanu: Credința și statornicia aduc vindecare – meditație la Duminica a 27-a după Rusalii - 8 ore în urmă
Târgu Lăpuș găzduiește ediția a VIII-a a competiției „December Run” - 9 ore în urmă
SUA redefinește relația cu Europa - 9 ore în urmă
Parteneriat educațional pentru învățare activă între Colegiul Tehnic „George Barițiu” și Școala Gimnazială „Al. I. Cuza” Baia Mare
Într-o inițiativă care unește educația cu istoria și spiritul comunitar, Colegiul Tehnic „George Barițiu” din Baia Mare a format un parteneriat educațional cu Școala Gimnazială „Al. I. Cuza” Baia Mare, cu titlul ”50 Years of Baritiu’s Adventure”, având ca obiectiv principal promovarea cunoașterii istoriei colegiului și consolidarea relațiilor între elevi.
Obiectivul parteneriatului a fost acela de a furniza elevilor informații detaliate despre istoria și evoluția Colegiului Tehnic „George Barițiu” Baia Mare.
Prin activitățile interactive de tip Treasure Hunt, elevii au avut ocazia să exploreze momentele cheie din istoria școlii, realizările notabile și personalitățile importante care au contribuit la dezvoltarea colegiului de-a lungul anilor. Elevii din clasa a VII-a B (diriginte, prof. Monika Bandi) ai Școlii Gimnaziale “Al.I.Cuza”, în echipe cu ai lor colegi din clasa a IX-a B (diriginte, prof. Daniela Chinde) de la Colegiul Tehnic „George Barițiu” au primit hărți și indicii pentru a-i ghida prin școală în căutarea informațiilor despre momente importante din trecutul școlii. Fiecare indiciu a dezvăluit o locație secretă, unde echipele au găsit informații despre fondarea, evoluția și realizările notabile ale școlii. Această abordare a permis elevilor să înțeleagă contextul în care școala s-a dezvoltat și să aprecieze bogata moștenire a instituției.
După activitatea de Treasure Hunt, a urmat un quiz pe platforma Kahoot!, menit să consolideze cunoștințele dobândite de elevi despre istoria școlii. Echipele au folosit informațiile descoperite anterior pentru a răspunde corect la întrebările din quiz, competiția fiind una strânsă și plină de energie.
Pentru a încheia activitățile într-un mod creativ, fiecare echipă a creat o prezentare digitală cu titlul „My Ideal School”. Elevii au avut ocazia să-și exprime gândurile și ideile despre cum ar trebui să arate școala ideală, punând accent pe inovație, tehnologie și un mediu prietenos pentru toți. Fiecare prezentare a fost unică și a adus perspective noi asupra viitorului educației.
Acest parteneriat educațional a fost o oportunitate excelentă pentru elevi să învețe într-un mod interactiv și să își dezvolte abilitățile de colaborare, comunicare și creativitate, informează prof. Monika Bandi și prof. Daniela Chinde.
















