Psiholog psihoterapeut Cecilia Ardusătan: Când vina organizează emoția - în urmă
Start oficial pentru PROALL, un proiect transfrontalier România–Ucraina pentru intervenții la incendii - 40 minute în urmă
Este posibil astăzi Umanismul? (foileton 2) - 2 ore în urmă
Campania Națională de Colectă de Crăciun: Băimărenii sunt invitați să doneze alimente pentru cei aflați în nevoie - 2 ore în urmă
20 de ani de American Spaces la American Corner Baia Mare - 2 ore în urmă
Reamenajarea spațiului de studiu al Bibliotecii Județene „Petre Dulfu” Baia Mare - 3 ore în urmă
Spitalul Județean de Urgență „Dr. Constantin Opriș” Baia Mare organizează concurs pentru funcția de manager - 3 ore în urmă
Știința Explorări joacă două meciuri în trei zile cu CSM București pe teren propriu - 3 ore în urmă
Peste 50 de clădiri și terenuri degradate din Baia Mare intră pe lista cu impozitare specială - 3 ore în urmă
Noul showroom Toyota Baia Mare și-a deschis porțile - 4 ore în urmă
Buzunarele comercianților, mai goale în luna ianuarie
Sărbătorile care tocmai s-au încheiat au golit cu repeziciune rafturile supermarketurilor și magazinelor specializate în cadouri. Majoritatea oamenilor au cumpărat mai mult decât le era necesar. Tradiția meselor pline, cu bucate alese, s-a transmis din generație în generație. Banii au fost împărțiți între cadouri și alimente.
Dacă la sfârșitul anului cozile erau interminabile , în aceste zile bate vântul printre rafturile magazinelor.
Strategii pentru creșterea vânzărilor
Comercianții au introdus promoții noi la marfa de sezon, au făcut discounturi masive, o strategie care nu dă greș niciodată.
Și cadourile gratuite la o comandă peste o anumită sumă poate fi o soluție a creșterii vânzărilor.
O altă strategie este crearea de pachete promoționale cu reduceri substanțiale, atunci când două sau mai multe produse sunt cumpărate împreună.
Lăcrimioara ZOTA















