Peste 200 de amenzi date pietonilor în Maramureș într-o săptămână - 49 minute în urmă
Ordin de protecție provizoriu pe numele unei maramureșence care și-a bătut soțul - 1 oră în urmă
Trei persoane au fost arestate în Maramureș pentru trafic de droguri - 1 oră în urmă
Antrenori de la Fabrica de Campioni, în juriu în emisiunea ”Chefi la cuțite” - 2 ore în urmă
Astăzi este Ziua Constituției - 2 ore în urmă
Ultima campanie de colectare de deșeuri voluminoase în acest an în Baia Mare - 3 ore în urmă
Andrei Rațiu, desemnat „Tricolorul lunii noiembrie”, dar și al anului - 4 ore în urmă
Tentativă de mituire la proba practică pentru permisul de conducere - 4 ore în urmă
Eveniment emoționant la Satulung - 5 ore în urmă
Știința Explorări a obținut a doua victorie în campionat - 6 ore în urmă
Din septembrie programul de lucru cu publicul la serviciul de pașapoarte a revenit la normal
Programul de lucru cu publicul la Serviciul Public Comunitar pentru Eliberarea și Evidența Pașapoartelor Simple Maramureș revine la programul inițial: în zile de luni, marți, miercuri și vineri, între orele 8.30 și 16.30, iar joi, între orele 8.30 și 18.30. Programul de lucru cu publicul la punctele de lucru mobile din municipiul Sighetu Marmației și orașul Borșa va rămâne neschimbat, în ziua de luni, respectiv de joi.
” În perioada 27 iulie – 31 august programul de lucru al serviciului a fost prelungit, având în vedere că pe perioada vacanței de vară, maramureșenii care lucrează în străinătate au revenit acasă și au depus cereri pentru obținerea documentelor de călătorie. Județul nostru a beneficiat de suplimentarea unei stații și deschiderea unui ghișeu pentru programul cu publicul. La Serviciul Public Comunitar pentru Eliberarea și Evidența Pașapoartelor Simple Maramureș au fost depuse în lunile iulie și august peste 8300 solicitări pentru obținerea pașaportului (față de peste 6500 cereri depuse în aceeași perioadă a anului trecut). S-au eliberat cetățenilor peste 1200 pașapoarte simple temporare și peste 5500 pașapoarte simple electronice” – a spus subprefectul Alexandru Cosma.
Achitarea taxelor aferente pentru eliberarea documentului de călătorie se efectuează la ghișeele de la finanțe, respectiv unitățile CEC Bank. De asemenea, programările electronice pentru depunerea cererilor se realizează pe platforma națională www.epasapoarte.ro















