„Pomul Raiului”, la Filiala Traian a Bibliotecii Județene - 4 ore în urmă
Moștenirea lui Ilie Lazăr a fost cinstită la Giulești cu personalități marcante ale culturii și istoriei - 6 ore în urmă
Restricții de circulație în Baia Mare pentru desfășurarea paradei colindătorilor din cadrul evenimentului „Crăciun în Maramureș” - 7 ore în urmă
CSM Sighet vine cu trei puncte de la Bihorul Beiuș - 8 ore în urmă
16 decembrie 1989 – Începutul Revoluției Române - 8 ore în urmă
Workshop-ul „Comunicarea- de la transmitere la relație. O aplicare în leadership” a avut loc la Facultatea de Litere a Centrului Universitar Nord Baia Mare - 9 ore în urmă
CS Minaur și-a aflat adversara din sferturile Cupei României - 10 ore în urmă
Sunteți invitați la lansarea volumului „Troițele din județul Maramureș- Un tezaur de artă populară uitat” - 10 ore în urmă
Noi cete de colindători au poposit la Catedrala Episcopală din Baia Mare - 10 ore în urmă
Cercetări într-un dosar de zoofilie în Maramureș - 10 ore în urmă
Din septembrie programul de lucru cu publicul la serviciul de pașapoarte a revenit la normal
Programul de lucru cu publicul la Serviciul Public Comunitar pentru Eliberarea și Evidența Pașapoartelor Simple Maramureș revine la programul inițial: în zile de luni, marți, miercuri și vineri, între orele 8.30 și 16.30, iar joi, între orele 8.30 și 18.30. Programul de lucru cu publicul la punctele de lucru mobile din municipiul Sighetu Marmației și orașul Borșa va rămâne neschimbat, în ziua de luni, respectiv de joi.
” În perioada 27 iulie – 31 august programul de lucru al serviciului a fost prelungit, având în vedere că pe perioada vacanței de vară, maramureșenii care lucrează în străinătate au revenit acasă și au depus cereri pentru obținerea documentelor de călătorie. Județul nostru a beneficiat de suplimentarea unei stații și deschiderea unui ghișeu pentru programul cu publicul. La Serviciul Public Comunitar pentru Eliberarea și Evidența Pașapoartelor Simple Maramureș au fost depuse în lunile iulie și august peste 8300 solicitări pentru obținerea pașaportului (față de peste 6500 cereri depuse în aceeași perioadă a anului trecut). S-au eliberat cetățenilor peste 1200 pașapoarte simple temporare și peste 5500 pașapoarte simple electronice” – a spus subprefectul Alexandru Cosma.
Achitarea taxelor aferente pentru eliberarea documentului de călătorie se efectuează la ghișeele de la finanțe, respectiv unitățile CEC Bank. De asemenea, programările electronice pentru depunerea cererilor se realizează pe platforma națională www.epasapoarte.ro
















