A fost instalat un nou preot în Parohia Satu Nou de Sus - 4 ore în urmă
S-a sărbătorit hramul Mănăstirii Baia Borșa - 9 ore în urmă
Amintirile care se întorc doar seara - 10 ore în urmă
„Muzica este stilul meu de viață” – Adina Dunca, un munte de talent confirmat de premii excepționale - 11 ore în urmă
7 decembrie – ziua în care România a pierdut moștenirea lui Brâncuși - 12 ore în urmă
Concertul solemn de colinde „Domnul pe Pământ”, de la Catedrala Episcopală din Baia Mare, ajunge la cea de-a XXI-a ediție - 13 ore în urmă
Rezultate foarte bune pentru CSM Baia Mare la Cupa României Fitness Challenge – cadeți - 13 ore în urmă
Inițiativă rară a Penitenciarului Baia Mare – deținuți la masă cu familiile lor, în afara unității - 13 ore în urmă
Un eveniment de rezonanță internațională la Academia Română, Filiala Cluj-Napoca - 14 ore în urmă
Viktor Orbán se pregătește pentru „lumea de după război” - 16 ore în urmă
După accident: a parcurs sute de km în două țări cu o mașină cârpită cu scotch, având și parbrizul ”pânză de păianjen” (VIDEO și GALERIE FOTO))
Săptămâna trecută, un român conducea o autoutilitară Mercedes pe autostrada maghiară M7. La aproape 65 km de Budapesta, lângă Székesfehérvár, șoferul a pierdut controlul volanului, mașina a lovit parapeții de pe marginea drumului și s-a răsturnat pe o parte. O persoană a fost rănită, iar mașina a fost serios variată, dar fără a-i fi afectat motorul.
Pompierii care au intervenit pe M7 au repus microbuzul pe roți și au dus autovehiculul într-o parcare apropiată. Aici, cel care conducea mașina (cu numărul de înmatriculare BZ-03-MGD) a văzut că motorul funcționează, așa că și-a cârpit caroseria cu cartoane lipite cu bandă adezivă și consolidând-o cu niște chingi. Așa a condus-o 270 de km până la frontiera cu România, chiar dacă parbrizul era pânză de păianjen, lipseau ușile din spate și nu funcționau luminile de frână.
La graniță a urcat autovehiculul pe o platformă și a trecut legal în România.Polițiștii de frontieră au verificat actele buzoianului, constatând că acesta declarase accidentul în Ungaria, deci totul era în regulă. Trebuie precizat că la frontiera română-maghiară există mai multe persoane care ajută cu platforme auto astfel de șoferi aflați la ananghie. Ei doar trec frontiera, descarcă vehiculul avariat și se întorc înapoi în Ungaria.
După trecerea frontierei, autoutilitara a fost coborâtă de pe platformă și buzoianul a trecut la volan, îndreptându-se spre casăm mașina consolidată cu scotch fiind vazută circulând și pe drumurile din România. Și a scutit cheltuielile presupuse de aducerea pe platformă a mașinii accidentate.









