Bărbat de 34 de ani, recuperat după ce s-a rătăcit în Munții Maramureșului - 14 minute în urmă
Editorialul de miercuri: Baia Sprie, un exemplu de conviețuire între națiuni de-a lungul secolelor - 31 minute în urmă
Fanfara Municipală va celebra patru importante evenimente istorice - 49 minute în urmă
Iconostasul pe scripeți de la Băiuț – un unicat și totodată un simbol al toleranței religioase - 54 minute în urmă
Călin Bota, deputat PNL: ”Autobuzele școlare nu mai pot transporta decât elevi şi profesori” - 1 oră în urmă
La 8 mai, este pomenită minunea petrecută la mormântul Sfântului Apostol și Evanghelist Ioan - 2 ore în urmă
A avut loc sfințirea noului sediu al Primăriei Fărcașa - 3 ore în urmă
La 8 mai se sărbătorește Internațional, Crucea Roșie și Semiluna Roșie - 3 ore în urmă
Aqua – cățelușa salvată din albia răului Săsar a fost adoptată - 3 ore în urmă
50 de familii nevoiașe din Protopopiatul Vișeu au avut o masă îmbelșugată de Paști prin intermediul proiectul filantropic “Masa bucuriei” - 4 ore în urmă
La drumul Baia Mare – Târgu Lăpuș, graba-i mare, calitatea mică
Dacă drumul Baia Mare – Târgu Lăpuș a ajuns subiect în media națională, dacă și CNAIR asimțit nevoia să dea un comunicat pe acest subiect, e firesc că să se sesizeze și filiale locale ale partidelor, pentrua stoarce ceva din această situație. Așa au făcut și liberalii maramureșeni care au sesizat că lucrările nu sunt bine făcute, dar și un aspect consemnat și directmm: diferențele mari de nivel de la racordurile cu drumurile comunale sau județene. Muncitorii de la drum susțin că se vor ocupa și de aceste racorduri: ”acolo unde este asfalt, punem asfalt;acolo unde e pietriș, punem tot pietriș” – sunt indicațiile primite.
E adevărat că s-a asfaltat în ritm susținut în ultimele zile. Dar graba strică treaba, iar îmbinările longitudinale sau transversale fiind prost făcute. Îmbinările de pe mijlocul drumului, acolo unde se întâlnesc cele două benzi, se văd cu ochiul liber că-s fușărite (cea din imagine aparține vechiului executant, dar cei noi nu s-au lăsat mai prejos). Să numai vorbim de locurile unde se îmbină – transversal – două secțiuni de drum lucrate în perioade diferite: se hurducă mașina sub tine, deși ești pe un drum nou-nouț! Dar să avem răbdare până la stratul final.
2 Comentarii în această postare
Daniel
Dacă ar fi perfect, ar da faliment firma ca nu ar mai avea de lucru
Tudor
E opera lui Zetea,dupa povestile cu parcurile industriale mult promise si Scoala de Echitatie,judetul o sa ramana cu aceasta prosteala care o sa cedeze la primul dezghet.Unde sunt miile de maramureseni care se reintorc in zona.Sa le spuna careva idiotilor,ca dupa plecarea tinerilor la studii in orasele dezvoltate,acum suntem in etapa in care parintii lor isi vand locuintele si migreaza alaturi de coconii lor.Asta in timp ce noi ne plangem ca nu este forta de munca dar pe sate,in productie,un muncitor merge acasa cu 1100 de lei.Pai la banii astia sa va mirati ca nu au plecat toti,dar o sa mai mearga,in masa.