Un primar de excepție: Simion Pop, fiu al localității Budești, Maramureș - 2 ore în urmă
Elevii maramureșeni, rezultate deosebite la Olimpiada de Chimie - 3 ore în urmă
Apel umanitar: Să donăm și să ne rugăm pentru Cristina Conț, o tânără grav rănită în urma unui accident - 4 ore în urmă
Atenție la căpușe! Medicii au recomandări privind ieșirea la iarbă verde - 4 ore în urmă
Se schimbă legea pentru persoanele cu dizabilități - 4 ore în urmă
Juniorii 4 ai Academiei de Handbal Minaur Baia Mare au reușit să-și asigure calificarea în cadrul turneului final al categoriei - 4 ore în urmă
CS Minaur s-a calificat în Final Four-ul Cupei României - 5 ore în urmă
Trei băieți și trei fete Wild Cats Baia Mare sunt selectați la lotul regional - 5 ore în urmă
Programul Poștei Române de sărbători - 5 ore în urmă
Ce artiști cântă anul acesta la Udătoriul din Șurdești - 5 ore în urmă
12 maramureșeni au depus reclamații la Biroul Pacientului
Un număr de 50 de maramureșeni s-au adresat în decurs de un an Biroului Pacientului. Serviciul a fost înființat de Asociația Prietenii Spitalului ”Dr. Constantin Opriș” în urmă cu un an și funcționează în cadrul Spitalului Județean.
”Acest serviciu este pus la dispoziția oricărui pacient sau aparținător care are o nemulțumire, nevoie de informație, sugestie sau chiar o mulțumire privind serviciile medicale de care beneficiază în acest spital. În decurs de un an, numărul cazurilor semnalate a fost de 50, din care 20 pentru consiliere, au făcut relamații în scris Biroului Pacientului 12 persoane, sugestii două cazuri, au scris srisori de mulțumire 9 cazuri”, a spus Ana Ghiță, reprezentanta Biroului Pacientului.
Ea a subliniat că problemele semnalate au vizat comunicarea deficitară cu cadrele medicale, numărul redus de consultații din ambulator decontate de Casa de Asigurări de Sănătate, timpii mari de așteptare pentru unele examinări medicale.
”Avem o coabitare bună cu acest serviciu. Important este să rezolvăm cât mai multe probleme și nemulțumiri. Dacă există comunicare și lucrurile sunt spuse pe înțelesul omului, e OK”, a menționat Vasile Pop, managerul Spitalului Județean.