Cum petreceau oamenii duminicile, odinioară - 1 oră în urmă
Expoziția „7 arte în 7 sate – moșteniri culturale în comuna Șișești” - 11 ore în urmă
La taifas cu eleva Mihaela Hotea, despre pasiunea ei profundă pentru muzica de operă - 11 ore în urmă
Editorialul de sâmbătă: Artiștii Centrului «Artistic Baia Mare» – Traian Bilțiu Dăncuș (II) - 12 ore în urmă
Trenurile Soarelui, din iunie, din Baia Mare - 12 ore în urmă
Lucrări de asfaltare pe DN18B în Rohia - 12 ore în urmă
„Osima” – proză de Marian Ilea, partea a IX-a - 12 ore în urmă
Sunteți invitați la lansarea albumului de fotografie și a scurt metrajului „Bucătăria Hoinară se gătește de plecare”, autor fiind fotograful bucureștean Răzvan Voiculescu - 13 ore în urmă
Elevi maramureșeni la Concursul Național de Educație pentru Sănătate din Mureș - 16 ore în urmă
Care este programul liturgic al ierarhilor în acest final de săptămână - 17 ore în urmă
Proiectul „Împreună pentru Educație!” la Școala Gimnazială Specială din Baia Mare
Astăzi, 24 aprilie 2024, la Școala Gimnazială Specială Baia Mare s-au desfășurat ateliere artterapie, având ca tematică Sărbătorile Pascale. Activitățile desfășurate fac parte din proiectul educațional județean „Împreună pentru Educație” derulat în parteneriat cu Casa Corpului Didactic a Județului Maramureș.
Cei 24 de elevi participanți, îndrumați de către profesorii lor și profesorii metodiști ai CCD Maramureș, Doina Konta, Amalia Ardelean, Dina Burzo au confecționat felicitări, iar rezultatul muncii lor a fost valorificat în cadrul expoziției din incinta școlii.
Proiectul „Împreună pentru Educație”, coordonat de către profesor Juleștean-Hosu Tincuța și prof. Simion Florin Mihai, promovează educația incluzivă în mediul școlar prin implicarea partenerilor educaționali, dar reprezintă și un îndemn la colaborare, la motivația puternică de a te pune în slujba copiilor cu nevoi speciale, de a le aduce un zâmbet pe chip și a le insufla încredere.
Asigurarea accesului la educație pentru toți copiii, în conformitate cu Declarația Drepturilor Copilului și cu principiul „egalizării șanselor” tuturor categoriilor de beneficiari ai serviciilor educaționale din sistemul public și din sistemele de educație existente într-o comunitate, reprezintă o prioritate a politicilor educaționale promovate în plan național și internațional. Fiecare copil este unic, iar fiecare interacțiune îl îmbogățește, îi oferă informații pentru interacțiunile viitoare și îi dezvoltă competențe de relaționare.