Editorialul de sâmbătă: Artiștii Centrului «Artistic Baia Mare» – Traian Bilțiu Dăncuș (II) - 26 minute în urmă
Trenurile Soarelui, din iunie, din Baia Mare - 32 minute în urmă
Lucrări de asfaltare pe DN18B în Rohia - 39 minute în urmă
„Osima” – proză de Marian Ilea, partea a IX-a - 43 minute în urmă
Sunteți invitați la lansarea albumului de fotografie și a scurt metrajului „Bucătăria Hoinară se gătește de plecare”, autor fiind fotograful bucureștean Răzvan Voiculescu - 2 ore în urmă
Elevi maramureșeni la Concursul Național de Educație pentru Sănătate din Mureș - 5 ore în urmă
Care este programul liturgic al ierarhilor în acest final de săptămână - 5 ore în urmă
Asociația „Energia Mișcării” pregătește o nouă aventură pentru copii și adulți - 16 ore în urmă
Personalități maramureșene de ieri și de azi, născute în luna mai- Vasile Radu Ghenceanu - 18 ore în urmă
Public numeros la prezentarea numerelor 88-89 ale revistei de patrimoniu cultural „Memoria Ethnologica” - 19 ore în urmă
Pericol pe șosele. Jumătate dintre mașinile verificate prezintă neconformități
Rezultat șocant în urma controalelor făcute de Registrul Auto Român (RAR) anul trecut, în Maramureș. Peste jumătate dintre mașinile verificate prezentau neconformități tehnice. Astfel, din cele 1.777 de vehicule verificate, 53,29% aveau diferite neconformități, tehnice sau legate de acte, iar 219, adică 12,32% erau adevărate pericole pe șosea, prezentând pericol iminent de accident.
Potrivit RAR Maramureș, 11,31% dintre mașinile verificate în cursul anului trecut prezentau probleme legate de poluare, 2,03 aveau probleme de identificare, 3,49 aveau probleme legate de inspectia tehnică periodică (ITP). Aceștia aveau un certificat fals, sau unul expirat.
De asemenea, în controalele efectuate cu Poliția Rutieră s-au aplicat 677 amenzi contravenționale și au fost ridicate 603 certificate de înmatriculare.
Certificatul de înmatriculare se reține în astfelde cazuri și pentru a-l redobândi e nevoie de efectuarea unei inspecții tehnice la reprezentanța RAR.
De menționat este că reprezentanții RAR și Poliția opresc în trafic doar autovehiculele care sunt susceptibile de a avea defecțiuni. Astfel, nu se poate spune că aceste cifre sunt reprezentative pentru parcul auto din România.