18 decembrie – Ziua Minorităților Naționale din România - 26 minute în urmă
Prognoza meteo Maramureș – 18 decembrie 2025 - 1 oră în urmă
În Centrul Vechi din Baia Mare: O seară de colind autentic și tradiție, alături de Grupul Iza - 12 ore în urmă
Lecții de la polițiști pentru elevii de la Școala „Lucian Blaga” - 13 ore în urmă
In memoriam Antoniu Tiberiu Florian, sigheteanul omorât în Revoluția din decembrie 1989 - 13 ore în urmă
CSS Baia Sprie: rezultate impresionante la December Run 2025 - 14 ore în urmă
Elevii de la Liceul Internațional din Baia Mare, în vizită la Muzeul Tarnița din Băița - 14 ore în urmă
Parfumuri contrafăcute scoase la vânzare în parcare - 14 ore în urmă
Despre visul unei Filarmonici la Baia Mare - 14 ore în urmă
Daruri de la polițiștii de frontieră pentru familii cu probleme - 16 ore în urmă
Măsuri luate de Serviciul Rutier Maramureș pentru limitarea răspândirii infecției cu coronavirus
Pentru a limita răspândirea infecției cu coronavirus, Serviciul Rutier Maramureș a luat câteva măsuri. Mai exact, din 26 martie activitatea ce implică relația cu publicul se suspendă pe perioada stării de urgență. Aveți în vedere următoarele aspecte:
- petițiile, cererile de validare a permiselor de conducere ale căror perioade de suspendare au expirat, cererile pentru avizarea efectuării lucrărilor care implică închiderea şi/sau crearea de restricţii pentru circulaţia pe drumurile publice a vehiculelor şi/sau a pietonilor si cererile privind acordarea avizului Poliţiei Rutiere pentru amenajarea accesului rutier la drumul public a obiectivelor social-economic vor fi depuse exclusiv prin orice mijloace ce asigură transmiterea textului și confirmarea primirii acestora, respectiv: servicii poștale/servicii de curierat rapid/fax/e-mail;
- cererile privind istoricul sancțiunilor la regimul circulației pe drumurile publice se vor depune exclusiv prin orice mijloace ce asigură transmiterea textului și confirmarea primirii acestora, respectiv: servicii poștale/servicii de curierat rapid/fax/e-mail, urmând ca în termen de 15 zile de la data înregistrării documentul să fie comunicat la domiciliul sau reședința titularului permisului de conducere.
În cazul prelungirii dreptului de a conduce, conform prevederilor art. 111 alin. 6 din OUG 195/2002, republicată, cu modificările și completările ulterioare, veți proceda după cum urmează:
- pentru dosarele penale aflate pe rolul instanțelor de judecată, potrivit Hotărârii Consiliului Superior al Magistraturii – Secția pentru Judecători nr. 417/2020, pe durata stării de urgență, cererile având ca obiect prelungirea dreptului de circulație nu se soluționează, fiind aplicabile dispozițiile art. 14 din Decretul Președintelui României nr.195/2020;
- pentru dosarele care se află în supravegherea unităților de parchet, se va solicita în prealabil parchetului prelungirea dreptului de circulație, iar ulterior, în măsura soluționării favorabile, titularul permisului de conducere va adresa o cerere de efectuare a mențiunilor corespunzătoare în bazele de date prin orice mijloace ce asigură transmiterea textului și confirmarea primirii acestora, respectiv: servicii poștale/servicii de curierat rapid/fax/e-mail.
În situația depunerii plângerii contravenționale, veți transmite dovada înregistrării acesteia, de asemenea, prin servicii poștale/servicii de curierat rapid/fax/e-mail. Toate cererile transmise vor fi însoțite obligatoriu de o copie a documentului de identitate.
Activitatea de verificare a cunoașterii regulilor de circulație este suspendată pe perioada stării de urgență.
Stadiul procesării petiţiilor/cererilor dumneavoastră poate fi verificat telefonic la numărul 0262 211 107, în intervalul orar 08.00 – 16.00.
- e-mail: oug41.2016.sr@mm.politiaromana.ro
- fax. 0262 215 200








