Share
Băimăreancă agresată într-un hotel din Turcia după ce a cerut o cameră decentă

Băimăreancă agresată într-un hotel din Turcia după ce a cerut o cameră decentă

Ce ar fi trebuit să fie o vacanță de relaxare s-a transformat într-o experiență traumatizantă pentru o femeie din Baia Mare. După ce a plătit 1.700 de euro pentru un sejur de 7 zile în Side, Turcia, alături de partenerul său, băimăreanca s-a trezit în mijlocul unui scandal violent, pornit chiar din recepția hotelului unde erau cazați.

Nemulțumită de condițiile precare ale camerei primite, femeia a îndrăznit să ceară să fie mutată. Însă această solicitare a aprins spiritele angajaților hotelului. Ce a urmat depășește orice limită a bunului simț și a legii.

Recepționerul a venit furios spre mine. A vrut să-mi ia telefonul, să-l spargă. Mă trăgea, eu strigam după ajutor, după soțul meu. Eram singură. Nimeni nu intervenea. Se uitau la mine ca la un spectacol grotesc”, a povestit femeia, încă în stare de șoc.

Agresiunea nu s-a oprit aici. Turista din Baia Mare a fost smulsă din recepție, bruscată și târâtă afară, în parcul hotelului, unde alți angajați au intervenit. „Unul m-a luat de un braț, altul de celălalt. Mai erau doi în laterale. Am început să plâng, tremuram toată. Nu-mi venea să cred că așa ceva se poate întâmpla într-un hotel turistic, într-o țară străină”, a relatat femeia, profund afectată de cele petrecute.

Agenția de turism prin care a fost achiziționat pachetul dă însă vina pe clientă. Reprezentantul agenției, Cristian Iacob, a transmis public că turista „a beneficiat de toate serviciile achiziționate”. Ba mai mult, agenția pregătește o plângere penală împotriva femeii pentru „abuz și șantaj” din cauza recenziilor negative.

Cu toate acestea, experiența trăită de băimăreancă nu este un caz izolat. Se tot înmulțesc mărturiile turiștilor care ajung în situații similare, în special în locuri unde standardele de ospitalitate sunt sub ceea ce se promite în pliante.

Florina Meteș, purtător de cuvânt al IPJ Maramureș, le recomandă turiștilor să manifeste vigilență: „Alegeți cu atenție agențiile de turism și, în cazul în care deveniți victime ale unor infracțiuni, sesizați imediat autoritățile”.

De asemenea, nemulțumirile legate de servicii pot fi raportate la Protecția Consumatorului, chiar și dacă acestea au avut loc în străinătate.

Vacanțele de vis nu trebuie să se încheie în pumni.
Cazul băimărencei ne reamintește că, uneori, diferența dintre o experiență plăcută și un coșmar e doar un contract lipsit de transparență. Sau o cameră de hotel care nu corespunde promisiunilor.

Vasile Petrovan


Acum poți urmări știrile DirectMM și pe Google News.



Lasă un comentariu