Primul ieșit la arat, ritualuri păstrate din vechime - 18 minute în urmă
Evenimente la Muzeul satului: hramul bisericii, vernisaj și concert al Coralei Armonia - 1 oră în urmă
„Osima” – proză de Marian Ilea, partea a V-a - 2 ore în urmă
Elevii de la „Eminescu” vor sărbători Ziua Pământului, prin activități variate - 2 ore în urmă
Simpozion dedicat Zilei Cărții și a Dreptului de Autor - 3 ore în urmă
„Din suflet de creștin”, concert de pricesne la Catedrala „Sfânta Treime” - 4 ore în urmă
Școala și dispensarul din Boiu Mare își vor schimba înfățișarea - 4 ore în urmă
Tinerii de la „Esperando” se pregătesc de Paște - 17 ore în urmă
Presa Liberă este sărbătorita zilei de 20 aprilie - 17 ore în urmă
PS Timotei Sătmăreanul a săvârșit Liturghia Darurilor la Parohia Ortodoxă „Sfinții Apostoli Petru și Pavel” Săcălășeni - 17 ore în urmă
Sărbătoarea Intrării în Ierusalim a Mântuitorului
Cu Duminica Floriilor – a Intrării în Ierusalim a Domnului – începe ultima săptămână a Postului Paştilor, numită Săptămâna Patimilor (Săptămâna Mare), în care creştinii se pregătesc să întâmpine marea sărbătoare a Învierii Mântuitorului Iisus Hristos. Sărbătoarea Intrării Mântuitorului Hristos în Ierusalim are loc în duminica dinaintea Învierii Domnului (a Sfintelor Paşti) – scrie Agerpres.
Sfântul Apostol Ioan arată în Evanghelia sa că Mântuitorul Hristos a avut trei veniri la Ierusalim. Prima dintre ele a fost în anii 27-28, atunci Iisus Hristos a mers la templul Domnului. În anul 29, la sărbătoarea Corturilor, când Mântuitorul S-a suit la templu, venind din Galileea, a avut loc a doua venire. Atunci Iisus Hristos a vorbit mulţimilor tulburate de prezenţa Sa. Ultima venire, aceasta pe care Biserica o sărbătoreşte astăzi, a avut loc în anul 30. A fost o intrare triumfală a Mântuitorului Hristos în cetatea sfântă. Mulţimile L-au aclamat ca pe un împărat, a fost singurul moment din viaţa Sa pământească în care a acceptat să fie aclamat ca Împărat, deşi nu purta nici hlamidă împărătească de purpură, nici coroană de aur pe cap, şi nu avea nici pază de oşti pământeşti, cum spune arhimandritul Ilie Cleopa, în vol. „Predici la Praznice Împărăteşti” (1996).