„Pomul Raiului”, la Filiala Traian a Bibliotecii Județene - 5 ore în urmă
Moștenirea lui Ilie Lazăr a fost cinstită la Giulești cu personalități marcante ale culturii și istoriei - 7 ore în urmă
Restricții de circulație în Baia Mare pentru desfășurarea paradei colindătorilor din cadrul evenimentului „Crăciun în Maramureș” - 7 ore în urmă
CSM Sighet vine cu trei puncte de la Bihorul Beiuș - 8 ore în urmă
16 decembrie 1989 – Începutul Revoluției Române - 8 ore în urmă
Workshop-ul „Comunicarea- de la transmitere la relație. O aplicare în leadership” a avut loc la Facultatea de Litere a Centrului Universitar Nord Baia Mare - 9 ore în urmă
CS Minaur și-a aflat adversara din sferturile Cupei României - 10 ore în urmă
Sunteți invitați la lansarea volumului „Troițele din județul Maramureș- Un tezaur de artă populară uitat” - 10 ore în urmă
Noi cete de colindători au poposit la Catedrala Episcopală din Baia Mare - 10 ore în urmă
Cercetări într-un dosar de zoofilie în Maramureș - 10 ore în urmă
Proiectul „Curaj civic”, reactivat în școlile din județ
În perioada 25-28 februarie, Inspectoratul de Poliție al Județului Maramureș și Centrul Județean de Resurse și Asistență Educațională au fost vizitate de psihologul Christian Weidkuhn, din Elveția, formator și consultant, inițiatorul proiectului “Curaj civic”.
“Curaj civic. Observă și acționează!” este un proiect de prevenire a violenței în școli care, prin jocuri și scenete, îi învață pe copii cum să se comporte în situații de viață problematice, astfel încât să nu devină victime ale unor infracțiuni.
Proiectul a fost implementat în mai multe școli din județ încă din anul 2015.
În cele patru zile de monitorizare, elvețianul, împreună cu polițiști, consilieri școlari și un reprezentant al Inspectoratului Școlar Județean, a avut activități în opt unități de învățământ din Maramureș: Școala Gimnazială „Avram Iancu”, Liceul Teoretic „Emil Racoviță”, Colegiul Național „Vasile Lucaciu”, Colegiul Tehnic „George Barițiu” (toate din Baia Mare), Liceul Tehnologic Marmația și Școala Gimnazială nr. 2 din Sighetu Marmației, Liceul Teoretic “Bogdan Vodă” din Vișeu de Sus și Școala Gimnazială “Mihai Eminescu” din Săliștea de Sus.
Concluzia a fost că proiectul trebuie să fie derulat cu o frecvență mai mare și cu o implicare mai asumată.
















