S-a sărbătorit hramul Mănăstirii Baia Borșa - 32 minute în urmă
Amintirile care se întorc doar seara - 2 ore în urmă
„Muzica este stilul meu de viață” – Adina Dunca, un munte de talent confirmat de premii excepționale - 3 ore în urmă
7 decembrie – ziua în care România a pierdut moștenirea lui Brâncuși - 4 ore în urmă
Concertul solemn de colinde „Domnul pe Pământ”, de la Catedrala Episcopală din Baia Mare, ajunge la cea de-a XXI-a ediție - 5 ore în urmă
Rezultate foarte bune pentru CSM Baia Mare la Cupa României Fitness Challenge – cadeți - 5 ore în urmă
Inițiativă rară a Penitenciarului Baia Mare – deținuți la masă cu familiile lor, în afara unității - 5 ore în urmă
Un eveniment de rezonanță internațională la Academia Română, Filiala Cluj-Napoca - 6 ore în urmă
Viktor Orbán se pregătește pentru „lumea de după război” - 8 ore în urmă
Autoturism furat din Ucraina, descoperit la Punctul de Trecere Siret - 9 ore în urmă
Repoziționări la Aeroportul Internațional Maramureș
Săptămână de lucru intens la aeroportul băimărean. De luni, ROMATSA repoziționează instrumentarul de precizie pentru decolare – aterizare ILS (Instrument Landing System). Fără acest ILS nicio companie nu va fi interesată de aeroport. Repoziționarea se face împreună cu specialiști de la Thales, producătorul italian al echipamentului.
Directorul aeroportului se ține de grafic. ”Am solicitat Autorității Aeronautice Române ca, în perioda 26 martie-4 aprilie – în cezile doresc dumnealor – să deplaseze aici avionul de calibrare, pentru verificarea balizajului, echipamentului ILS și celelalte mijloace de radionavigație și să facă toate verificările de zbor” – a declarat Dorin Buda. De aici încolo, nu mai sunt chestiuni care să țină de conducerea aeroportului. ROMATSA trebuie apoi să facă un audit final, după care se pot relua cursele interne. Asta ar putea să însemne luna mai, dar Dorin Buda se ferește să dea termene, în condițiile în care ultima etapă depinde de alte instituții și nu direct de aeroport.
Pentru acest, din bugetul CJ s-au aprobat pentru aeroport 6.000.000 lei (transferuri curente) și 22.000.000 lei (transferuri de capital). ”În buget vor exista sumele necesare pentru a interveni, atât cât va fi nevoie, la terminal, pentru asigurarea fluxurilor de pasageri. Mai trebuie doar programat acel zbor de recunoaștere și verificare, fără de care nu putem primi certificatul de operare” – a dat asigurări președintele CJ Maramureș, Gabriel Zetea.















