Ce găseai pe masa țăranului român în trecut, de Paște. Mielul umplut a apărut relativ recent - 15 ore în urmă
Expoziția „Un secol de arte frumoase la Baia Mare” va fi vernisată la Palatul Episcopal Romano-Catolic de Oradea - 16 ore în urmă
Primăvara în Satul de pe Dealul Florilor, în a doua zi de Paști - 16 ore în urmă
Psiholog Psihoterapeut Cecilia Ardusătan: Slăbiciunile din viață și influența asupra noastră, câteva sfaturi esențiale; Cum le recunoaștem și cum acționăm - 16 ore în urmă
Val de infecții respiratorii și gripă în Maramureș - 16 ore în urmă
Un milion de euro, la Borșa, prin PNNR - 17 ore în urmă
Într-o zi de 3 mai, Nadia Comăneci ne-a făcut mândri că suntem români - 17 ore în urmă
Când vor intra pe carduri, alocațiile pe luna mai - 17 ore în urmă
O cățelușă are nevoie de ajutorul oamenilor, iubitori de animale - 18 ore în urmă
Zilele Insuficienței Cardiace - 19 ore în urmă
O treime dintre românii care ar vrea să-și cumpere o mașină și-ar lua una electrică
Românii sunt printre cei mai deschişi europeni la ideea de a achiziţiona autovehicule electrice, relevă un studiu realizat de E.ON şi Kantar EMNID, conform căruia 36% dintre cei care în momentul sondajului erau în căutarea unei maşini noi intenţionau să cumpere una electrică. Cu acelaşi procent se laudă şi italienii – relevă un comunicat al E.ON
Conform răspunsurilor celor chestionaţi, în România, unul dintre principalele motive descurajante pentru cei care nu s-au lăsat deocamdată convinşi să investească în maşini electrice ar fi numărul scăzut de staţii de încărcare.
La polul opus, fani înrăiţi ai industriei auto şi mari iubitori de nou în domeniu, când vine vorba de maşini electrice germanii se dezmint. Deşi nu se pot plânge de lipsa infrastructurii dacă vorbim despre staţiile de încărcare, majoritatea dau vina ba pe preţ, ba pe autonomia redusă asigurată de baterie, așa că doar 16% dintre cei interesaţi să cumpere o nouă maşină vor un autoturism electric.Rezultatele fac parte din studiul “Trăind în Europa”, realizat în prima lună a acestui an, în cadrul căruia E.ON și Kantar EMNID au chestionat circa 10.000 de oameni din Danemarca, Franţa, Germania, Italia, Marea Britanie, Republica Cehă, România, Suedia, Turcia și Ungaria.