Ziua Națională a României și 145 de ani de relații diplomatice între România și Franța- dublă sărbătoare celebrată la Marsilia - 13 minute în urmă
Zeci de kilograme de articole pirotehnice confiscate de polițiști în Baia Mare - 1 oră în urmă
Copiii Ansamblului „Florile Chioarului” din Săcălășeni, vizitați de Moș Nicolae - 2 ore în urmă
„Întâlnire între prietenii naturii”: Educație ecologică prin joc și culoare la Școala Gimnazială „Alexandru Ioan Cuza“ din Baia Mare - 2 ore în urmă
Daruri de la Moș Nicolae pentru copiii din Tăuții Măgherăuș - 2 ore în urmă
Psiholog psihoterapeut Cecilia Ardusătan: Când vina organizează emoția - 2 ore în urmă
Start oficial pentru PROALL, un proiect transfrontalier România–Ucraina pentru intervenții la incendii - 3 ore în urmă
Este posibil astăzi Umanismul? (foileton 2) - 4 ore în urmă
Campania Națională de Colectă de Crăciun: Băimărenii sunt invitați să doneze alimente pentru cei aflați în nevoie - 4 ore în urmă
20 de ani de American Spaces la American Corner Baia Mare - 4 ore în urmă
World Vision: Expunerea la conținut toxic în social media afectează tot mai multe tinere
World Vision România atrage atenția asupra unui fenomen care afectează tot mai multe adolescente: expunerea constantă la conținut toxic în social media. ”Într-o societate dominată de aparențe, filtre și idealuri nerealiste, adolescentele resimt din ce în ce mai mult o presiune constantă de a se conforma unor standarde impuse artificial”, se arată într-un comunicat al organizației.
Concluzii ale unui sondaj realizat de World Vision România
- Peste 66% dintre fete se simt judecate, pe rețelele de socializare, pentru felul în care se îmbracă
- 47% dintre adolescente se confruntă cu presiunea de a arăta perfect, din cauza rețelelor sociale
- Șase din zece fete au apelat, cel puțin o dată, la diete extreme sau nesănătoase pentru a pierde sau a câștiga în greutate
- 53% dintre ele au evitat participarea la activități sociale din cauza nesiguranței legate de aspectul fizic
- 92% își doresc ca școlile să organizeze discuții despre imaginea corporală și presiunile sociale din mediul online
Zi de zi, femeile de toate vârstele se confruntă în mediul online cu mesaje care le pot submina încrederea în sine – de la comentarii denigratoare și standarde nerealiste de frumusețe, până la opinii despre cum ar trebui să se comporte sau să trăiască, se mai arată în comunicat.
Despre World Vision
World Vision România este o organizație care desfășoară programe de educație, intervenție umanitară de urgență, dezvoltare și advocacy, punând în centrul activității sale bunăstarea copilului. Organizația se concentrează asupra muncii cu copiii, familiile și comunitățile, în scopul depășirii sărăciei și nedreptății. World Vision România face parte din parteneriatul World Vision International, prezent în aproape 100 de țări.
Sursa foto: pixabay.com















